1396-10-15 14:56
634
0
48774

آیت‌الله علوی گرگانی: مدیران پاسخگوی مطالبات مردم باشند

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه باید مدیران دلسوز مردم بوده و پاسخ مطالبات آن‌ها را بدهند، گفت: مردم انقلابی ایران اسلامی و به‌ویژه جوانان باید با شرکت در برنامه‌های دهه بصیرت جلوی فتنه‌انگیزی‌های دشمنان را بگیرند.

به گزارش گلستان ما ؛ آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی در دیدار جمعی از اعضای بسیج ورزشکاران که در بیت این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: ازجمله مهم‌ترین دلایل فرستاده شدن پیامبران و رسالت انبیاء این است که آن‌ها برای بشارت دادن و هشدار دادن به انسان‌های گمراه فرستاده‌ شده‌اند.

وی با بیان توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان علیه جوانان و نوجوانان گفت: دشمن همیشه به دنبال جدا کردن این قشر از روحانیت است و در این راه تلاش می‌کند که نقاط ضعف را برای مردم برجسته کند و در لباس میش خود را دوست معرفی می‌کند درحالی‌ که به دنبال ضربه واردکردن به ما است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به حوادث اخیر کشور و محکوم کردن اغتشاشات اخیر گفت: دشمن همواره در کمین است و سعی در فریب دادن جوانان و مردم مسلمان کشور دارد، در این اغتشاشات نیز بسیاری از کسانی که در اغتشاشات شرکت کردند فریب خوردند.

آیت‌الله علوی گرگانی با تأکید بر اینکه باید مدیران دلسوز مردم بوده و پاسخ مطالبات آن‌ها را بدهند، تصریح کرد: مردم انقلابی ایران اسلامی و به‌ویژه جوانان باید با شرکت در برنامه‌های دهه بصیرت جلوی فتنه‌انگیزی‌های دشمنان را بگیرند و در زمینهٔ فتنه‌ها باید به مردم اطلاع‌رسانی شود.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به جنایاتی که کشورهای غربی در منطقه مرتکب می‌شوند، گفت: همیشه جنگ میان جبهه حق و باطل بوده و این جنگ همیشگی است و در طول تاریخ شاهد این جنگ بوده‌ایم و اکنون نیز در کشورهای منطقه جبهه حق و باطل در مقابل هم ایستاده‌اند.

وی در پایان با تأکید بر اهمیت دادن به وضعیت جسمی از سوی جوانان ابراز کرد: در روایات فراوانی آمده که پهلوان کسی است که در برابر هوای نفس خود مقاومت کند و پهلوانی به داشتن زور و بازو نیست./تسنیم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.