1396-10-15 14:11
714
0
48773
یکشنبه 17 دی ماه؛

راهپیمایی مردم گنبدکاووس در محکومیت اغتشاشات اخیر برگزار می‌شود

مردم انقلابی و همیشه در صحنه گنبدکاووس، در محکومیت توطئه‌های استکبار جهانی و اغتشاشات اخیر، راهپیمایی خودجوش مردمی برگزار می‌کنند.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام علی فتحی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گنبدکاووس, ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: مردم انقلابی و همیشه در صحنه گنبدکاووس, در محکومیت توطئه‌های استکبار جهانی و اغتشاشات اخیر, راهپیمایی خودجوش مردمی برگزار می‌کنند.

وی افزود: راهپیمایی مردمی و خودجوش, با حضور مردم ولایت مدار و بسیجی و انقلابی گنبدکاووس, روز یکشنبه 17 دی ماه ساعت 10 صبح از محل آموزش و پرورش به سمت مسجد قائمیه برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس افزود: مردم فهیم گنبدکاووس, همیشه در صحنه بودند و در حرکات و اغتشاشات اخیر اجازه نفوذ اغتشاش‌گران را به این شهرستان ندادند و با توجه به انتشار اخبار کذب از سوی شبکه " آمدنیوز" خوشبختانه هیچ تحرکی در این شهر صورت نگرفته و شهرستان گنبدکاووس در آرامش کامل است.

حجت الاسلام فتحی تصریح کر د: مردم ما نسبت به نقشه استکبار آگاهی دارند و با هرگونه تحرکات و اغتشاشات برخورد خواهند کرد./تسنیم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.