1396-10-15 17:59
1773
1
48771
ظهر امروز صورت گرفت :

اعتراض به نماینده غرب گلستان در نماز جمعه کردکوی

رامین نورقلی پور ظهر امروز جمعه 15 دیماه که سخنران پیش از نماز جمعه شهرستان کردکوی بود با اعتراض مردم مبنی بر ضعف عملکرد نمایندگان مجلس در بهبود وضعیت معیشت مردم مواجه شد .

به گزارش گلستان ما ؛ رامین نورقلی پور نماینده غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی ( شهرستانهای کردکوی ، بندرگز ، بندرترکمن و گمیشان) ظهر امروزجمعه 15 دیماه 96 سخنران پیش از نماز جمعه شهرستان کردکوی بود .

اواخر سخنان نورقلی پور فردی از میان جمعیت بلند شد و به نشانه اعتراض به عملکرد نمایندگان مجلس و نماینده غرب گلستان ، برخی از مشکلات اقتصادی و معیشتی اخیر را ناشی از ضعف عملکرد نمایندگان مجلس دانست .

این فرد گفت : چرا از تولید کننده ها حمایت نمی شود، چرا دامداران و مرغداران حمایت نمی شوند؛ چرا شیر و تخم مرغ باید گران باشد ؟ نورقلی پورر گفت : گرانی تخم مرغ به علت انفلوآنزای مرغی بود که جمعیت قانع نشدند .

نورقلی پور نیز با اعلام اینکه حق با مردم است و مشکلات زیاد است مشغول پاسخگویی به این فرد بود که این بار زنی از میان جمعیت برخاست و عملکرد نمایندگان مجلس را زیر سوال برد ، این زن مدعی بود که چرا نمایندگان باید ظرف 10 دقیقه برجام را تصویب کنند و چرا باید سند و ننگین خیانت بار 20:30 براحتی در جامعه اجرا شود .

گفته می شود که نورقلی پور بعد از این حواشی به سخنان خود پایان داد تا در مسجدی دیگر در اطراف محل نمازجمعه به بررسی مشکلات مردم حوزه نمایندگی اش بپردازد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.