1396-10-13 16:47
789
0
48701
به قلم سردبیر :

حماسه یاران زیر باران

تعبیری بهتر از حماسه یاران زیر باران نمی توان بکار برد برای کسانی که زیر فشار اقتصادی هستند اما باز هم در این هوای سرد و بارانی در دفاع از ولایت و امنیت به صحنه می آیند .

به گزارش گلستان ما ؛ سرمقاله - صبح امروز چهارشنبه 13 دیماه 1396 بار دیگر شهر گرگان قدمگاه امام حسن عسگری و دیار دارالمومنین شاهد خروش انقلابی مردمی بود که به دفاع از ولایت برخاسته بودند .

این حماسه از این جهت به حماسه یاران تعبیر می شود که در این شرایط سخت اقتصادی و معیشتی مردم ، که تجمعات اخیر بهانه شروع آن بود ، به میدان آمدند تا بگویند اگر چه به این شرایط اعتراض دارند اما به انقلاب ، آرمانهای آن و مخصوصا عمود خیمه امنیت مسلمین اعتقاد راسخ دارند و پشت ولایت ایستاده اند .

حماسه یاران اما با آمدن مردم خونگرم زیر باران رحمت الهی تکمیل شد و در حالی که از ساعات آغازین امروز بارش باران بیشتر هم شد اما راس ساعت مقرر مردم گرگان با البسه مناسب و چتر ، خود را به محل قرار بیقراران رسانده و راه 40 ساله را فریاد زدند .

این حماسه چیزی شبیه به حماسه هشت دی مردم گرگان و بلکه بالاتر بود و همه گروههای سیاسی و شخصیتهای مختلف آمده بودند تا بگویند مهمترین مطالبه امنیت است و در سایه امنیت است که می توان به دغدغه های معیشتی پاسخ گفت .

حال وظیفه مسئولین نظام و مهمتر قوه مقننه و مجریه و قضاییه است که با همکاری یکدیگر نیازهای مردم باوفا ، خونگرم و همیشه در صحنه را پاسخ بگویند ، مردمی که یاران همیشگی انقلاب بوده و هستند و خواهند بود .

امروز کشور هم صحنه دفاع از تمامیت ارضی و مقام عظمای ولایت بود و این جمعیت کثیر نشان دادند عهد اخوتی که با امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بستند ایمانی است نه نانی و اگر چه غم نان دارند اما عزمی راسخ تر برای درهم شکستن انگلیس خبیث و آمریکای جهانخوار دارند و آنها را منشا مکلات مسلمین می دانند .

نویسنده : جواد عموزاد

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.