1396-10-13 08:37
574
0
48670
به قلم شیخ عبدالله شاهینی :

عرصه پاسداری از نظام اسلامی آنجایی است که همه ایستاده ایم / هدایت اغتشاشات با آمریکا و آل سعود است

عرصه پاسداری از کیان نظام اسلامی و دفاع از اصول آن ، آنجایی است که همه ایستاده ایم ، در صف اول ؛ سینه سپر و جان فدایی ، دست در دست هم تا بدخواهان ایران بدانند ملت ایران گوش به فرمان رهبری معظم ، مدافع این نظام هستند .

به گزارش گلستان ما ؛ شیخ عبدالله شاهینی از روحانیون گرگانی طی مطلبی که برای این پایگاه خبری ارسال کرده نوشت : بدون تردید آزادی های اجتماعی به خصوص آزادی تجمعات در پیگیری مطالبات سیاسی و اقتصادی در راس خواسته های هر ملتی است و ملت ایران نیز در مبارزات خود با رژیم ستم شاهی به دنبال تحقق همین خواسته بود و با شکل گیری نظام جمهوری اسلامی نیز در درون چارچوب همین نظام پیگیر عمق بخشی به همین مطالبات است .

ملت شریف ایران در چهار دهه گذشته فراز و فرودهای زیادی را پشت سر گذاشته و رنج های فراوانی برد تا به نقطه کنونی رسید ، از ایستادگی در برابر توطئه دشمنان در جنگ تحمیلی و ترورهای کور منافقین و نیز حضور آگاهانه در عرصه های رقابتی انتخاباتی جهت پیگیری مطالباتی که در صدر آنها اشاره شد .

اما در تمام آن برهه ها آن گاه که احساس کرد کیان انقلاب اسلامی و اصل نظام در خطر است فارغ از گرایش های سیاسی در میدان دفاع حاضر بوده است .

عرصه پاسداری از کیان نظام اسلامی و دفاع از اصول آن ، آنجایی است که همه ایستاده ایم ، در صف اول ؛ سینه سپر و جان فدایی ، دست در دست هم تا بدخواهان ایران بدانند ملت ایران گوش به فرمان رهبری معظم ، مدافع این نظام هستند .

و صد البته در درون این خانه بزرگ با حفظ وحدت و انسجام و در عین حال پیگیر مطالبات آزادی خواهی و توسعه خواهی خود نیز هست .

نگارنده ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر که متاسفانه با هدایت و آتش بیاری سردمداران آمریکا و اسراییل و آل سعود و وهابی صورت گرفته است در عین حال از مسئولین عزیز می خواهم آنگونه که بارها مورد تاکید رهبری معظم بوده است ، مبازره با فساد و تبعیض را با جدیت پیگیری باشند .

و برای حل مشکلات اقتصادی مردم بیش از پیش تلاش کنند و نیز برای تحقق مطالبات سیاسی و اجتماعی آحاد مردم شریف ، از هر جناح سیاسی باشند قدم های اساسی بردارند ، آنگونه که برای طرح مطالبات مشروع در چارچوب قانون امکان ظهور و بروز برای همه جناح های سیاسی وجود داشته باشد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.