1396-10-10 18:39
2505
0
48571
حاشیه های تجمع امشب گرگان :

دستگیری برهم زنندگان نظم عمومی در گرگان / غیر بومی بودن برخی بازداشت شدگان در حال بررسی است / امنیت در شالیکوبی حاکم است

نکته جالبی که یکی از منابع امنیتی می گفت این بود که نفرات اصلی تجمع دیشب که دستگیر شده و برخی افرادی که امشب بازداشت شدند نشان از غیر بومی بودن آنها دارد و اینکه اصلا نحوه گویش ، شکل ظاهری و لباس پوشیدن آنها گرگانی نیست .

به گزارش گلستان ما ؛ تجمع غیر قانونی امشب گرگان با حضور مقتدرانه نیروی انتظامی ، یگان ویژه پاسداران ، نیروهای ویژه تکاور بسیج و گردانهای بیت المقدس کنترل شد و عده ای که قصد بر هم زدن اوضاع و تخریب اموال عمومی را مانند شب گذشته داشتند ، در هدف خود ناکام ماندند .

حدود ساعت 18:30 بود که جمعیت خیابان شالیکوبی زیاد شد به نوعی که می شد احساس کرد این جمعیت فراتر از میزان تردد همیشگی این خیابان بوده و البته با مقصودهای دیگری است .

باز هم مثل دیشب جوانان و نوجوان شاکله اصلی تجمع را تشکیل می دادند که در کنار مغازه ها در پیاده رو ها منتظر بودند تا شروع کنند اما کنترل همه کوچه ها و میادین توسط نیروهای انتظامی باعث شد تا کسی جرات نکند اقدام به سر دادن شعار بکند .

عده معدودی که قصد جرقه زدن و آغاز این شورش را داشتند بالاخره در خیابان شالیکوبی منتهی به دادگاه انقلاب این کار را کردند و ماموران نیز که اعلام کرده بودند با بر هم زنندگان نظم عمومی شوخی ندارند چندین نفر را بازداشت کردند .

نکته جالبی که یکی از منابع امنیتی می گفت این بود که نفرات اصلی تجمع دیشب که دستگیر شده و برخی افرادی که امشب بازداشت شدند نشان از غیر بومی بودن آنها دارد و اینکه اصلا نحوه گویش ، شکل ظاهری و لباس پوشیدن آنها گرگانی نیست .

این منبع آگاه گفت : آنها از برخی شهرستانهای اطراف و برخی استانها به گرگان آمده اند تا آشوب کنند ، وی در سوال ما که آیا آنها با دلارهای عربستان به دنبال ایجاد آشوب هستند گفت که هنوز این مورد تایید نشده ولی دنبال این هستیم بفهمیم این افراد از کجا دستور گرفته اند و ساپورت مالی می شوند .

از نکات جالب امشب پخش تیزر تبلیغاتی حمیدرضا آقاملایی عضو شورای شهر گرگان بود که از تلویزیون شهری پخش می شد و باعث اعتراض برخی شهروندان شده بود که با عنوان خیانتکار به صادقلو از این تیزر استقبال کردند .

یکی از معترضین امشب در خیابان 5 آذر به خبرنگار ما گفت : اگر این عده نادان دیشب دور میدان کاخ به رهبری فحش نمی دادند و بجای آن شعار های معیشتی و اقتصادی می دادند امشب این همه بگیر و ببند نمی شد و ما حرف برای گفتن داشتیم اما الان دیگر نمی شود صحبت کرد چون همه چی سیاسی شد  .

 او مدعی بود که برخی از جوانان و نوجوانان اصلا نمی دانند چه می خواهند و برای چی در صحنه هستند ، فقط می آیند هیجان جوانی شان را خالی می کنند و می روند و با این وضعیت ما به جایی نخواهیم رسید .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.