1396-10-10 12:25
751
0
48565
حجت الاسلام ابوترابی در یادواره شهدای آق قلا:

وحدت ملی، افزایش سطح بصیرت دینی و سیاسی از دستاوردهای 9 دی است

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد گفت: وحدت ملی انسجام اسلامی، افزایش سطح بصیرت دینی و بصیرت سیاسی و تحکیم پیوند توده های مردم با رهبر معظم و گرانقدر انقلاب اسلامی از دستاورد های مهم 9 دی سال 88  است.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد نایب رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی در مراسم یادواره شهدای شهرستان آق قلا و حماسه نه دی گفت : مردم عزیز و بزرگوار ایران در سایه ایمان و فهم سیاسی ، بصیرت عینی و سیاسی وظیفه شناسی در انقلاب اسلامی حضور یافتند و نتیجه آن پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

وی افزود : همچنین پس از آن مردم ایران با بینش انقلابی در جبهه های حق علیه باطل حضور یافته و در هشت سال دفاع مقدس افتخارات مهمی را برای این مرز و بوم به ارمغان آورند.

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد ادامه داد : دفاع مقدس و جنگ تحمیلی به یک نماد عزت و اقتدار ملی مبدل گردید که درس ها و آموزه های مهمی در آن وجود دارد که برای تمامی نسل ها به جای مانده است.

نایب رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : ملت ایران در عرصه های مختلف با آگاهی کامل حرکت کردند. فتنه 88 راه را برای خلق وحدت و تحکیم پیوند ملی بین انقلاب و رهبری هموار کرد و نشان داد که این مردم همواره پای این نظام و آرمان های آن ایستادگی می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد خاطر نشان کرد : آنچه دستاورد 9 دی 88 است وحدت ملی انسجام اسلامی، افزایش سطح بصیرت دینی و بصیرت سیاسی و تحکیم پیوند توده های مردم با رهبر معظم و گرانقدر انقلاب اسلامی است که همه دشمنان ما را مایوس کرد. ولی ما همچنان به بصیرت و آگاهی بیش از پیش نیازمندیم چرا که دشمنان تمام تلاش خود را برای ضربه به انقلاب اسلامی ایران انجام می دهند.

گفتنی است؛ صبح امروز یکشنبه دهم دی ماه، مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی ماه و یادواره شهدای شهرستان آق قلا با حضور "حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد" نائب رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی ،"امانگلدی ضمیر" فرماندار،ائمه جمعه و جماعات اهل تشیع و تسنن، اعضای شورای تامین، مدیران ادارات، نهادها و دستگاههای اجرایی ، خانواده های شهداء، ایثارگران ،جانبازان ، بسیجیان و اقشار مختلف مردم در مجتمع فرهنگی شهدای گمنام شهر آق قلا برگزار شد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.