1396-10-10 05:18
1949
1
48537
محکومیت آشوبهای شب گذشته توسط اصولگرا و اصلاح طلب ؛

تمسکنی :هر وقت شعارها از معیشت به سمت سیاست رفت بدانید در زمین دشمن هستید / کلانتری : اینکه یک عده راه بیفتند توی خیابان مشکوک هست

دبیر جمنا گرگان و دبیر حزب اراده ملت گلستان آشوب های خیابانی را محکوم کردند و مردم گرگان را به مراقبت و هوشیاری در این مقطع حساس دعوت کردند .

به گزارش گلستان ما ؛ عباسعلی تمسکنی زاهدی دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان گرگان در خصوص تجمعات غیرقانونی اخیر گفت : مردم مراقب باشند همچون گذشته درخشان تان درحمایت از نظام و ممانعت از انشقاق و دو دستگی و جنگ خیابانی،بازهم هوشیارباشید که خدای نکرده منافقین وجنگ طلبها و جاسوس ها از خروش خیابانی شما سوء استفاده نکنند و شما را از شعارها وخواسته های اصلی تان منحرف نکنند و ناخواسته ابزار دشمن نشوید.

تمسکنی زاهدی افزود : به هوش باشید که عربستان وحشی و جنگ طلب و اسرائیل کودک کش پابه پای امریکای جهانخوار وانگلیس خبیث دنبال عوض کردن شعارهای شمایند ومی خواهند از جمعیت شما جهت مبارزه با جمهوری اسلامی استفاده کنند.

وی تصریح کرد : هروقت دیدید شعارها از معیشت واقتصادی به سمت سیاسی رفت بدانید در زمین دشمن بازی می کنید دراین صورت یا راهتان را جدا کنید وپایان راهپیمایی را اعلام کنید یا اینکه باشعارمرگ برآمریکا،اسرابیل ،منافق ودرود بر ولایت فقیه و دیگرشعارهای انقلابی،به افراد مزدور ، وابسته وجیره خواران دشمن  حمله کنید ومانع موج سواری آنان شوید.

دبیر جمنا گرگان اضافه کرد: اعتراض حق طبیعی همه است ولی اعتراضی که درفضای آرام وبدون خشونت باشدقطعا نتیجه بخش هست ولی اعتراضات همراه با خشونت نه تنها نتیجه ای در  بر ندارد بلکه  باعث شکاف و دودستگی اجتماعی وجنگ داخلی میشود .

زاهدی گفت : ما همه درغم وشادی شریک هم هستیم وخواسته همه مان امنیت ،رفاه،اشتغال وازدواج و معیشت است وهمه مطالباتمان را پیگیری می کنیم یکی با تجمع خیابانی و دیگری با مکاتبه وپیگیری های اداری ، پس مواظب باشید وازاقدام  دشمن شاد کن پرهیز کنید.

همچنین روح الله کلانتری دبیر حزب اصلاح طلب اراده ملت گلستان نیز دیشب در جلسه ای گفت :  : باید تفاوت قائل بشویم بین جنبش اجتماعی و شورش اجتماعی که کار خلافی هست ، یک عده ای در قضایای اخیر دامن زدند و برای اینکه دولت منتخب مردم را بکوبند این فضا را طراحی کردند .

کلانتری افزود : ما روز پنجشنبه خدمت اقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور بودیم ، ایشان گفتند که یک عده ای گرانی ها را بهانه قرار دادند برای تخریب دولت پس خود ما غفلت نکنیم برای کوبیدن دولت .

وی بیان داشت : مشکلات و گرفتاری هست ولی همه مربوط به دولت نیست ، هنوز بنزین گران نشده بلکه فقط طرح آن رفته به مجلس و اگر تصویب هم بشود هنوز شورای نگهبان هست .

دبیر حزب اراده ملت گلستان خاطرنشان کرد :  اینکه یک عده راه بیفتند مشکوک هست و باید مراقب باشیم و برای مقابله با دشمن باید وحدت داشته باشیم یعنی همه ظرفیتهای داخل نظام با هم حرکت کنند ، همه کارشناسان معتقدند که نمی شود با یک گروه مملکت را اداره کرد .

کلانتری گفت : مسئولین نظام باید حمایت شوند و باید همه با هم پیش برویم برای منافع نظام ، اگر غیر از این باشد یک عده ای دنیال کاسبی هستند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

کیارش

آقای کلانتری عزیز شما یادتون رفته که در زمان فتنه 88 کجا بودید؟اینها همان اوباش دیروزند مطالباتشان نیز همان است.دیروز به شما گفتیم راهتان را از اینها سوا کنید اما نکردید و هنوز هم محکم ایستاده اید که در انتخابات تقلب شده.تا شما بخواهید متوجه شوید خیلی دیر شدهامروز به هم حزبی های خود نگاه کنید! کدام یک نگرانند؟

0
0
پاسخ
1396-10-10 05:39

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.