1396-10-09 13:41
549
0
48528
مشاور رسانه ای فرمانده سپاه:

برخی مسئولین، جنگ نرم را قبول ندارند/ مشکلات مردم به خاطر بی عرضگی برخی از مدیران است

مشاور رسانه ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این مطلب که مسئولین به جای حرف زدن، عمل کنند، گفت: بخشی از مشکلات و شرایط اقتصادی مردم، به علت تحریم و همچنین بی عرضگی برخی مدیران است.

به گزارش گلستان ما به نقل از کاسب امین؛ "حمید رضا مقدم فر" مشاور رسانه ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع صمیمی با فعالان رسانه ای گلستان گفت: خیلی وقته که قرار بود خدمت اصحاب رسانه استان گلستان برسیم و الحمد الله امروز این فرصت فراهم آمد.

وی افزود: جدای از شعار و هیاهو؛ ما امروز به صورت واقعی در جنگ رسانه ای قرار داریم و ممکن است خیلی از افراد جامعه این موضوع را لمس نکنند.

"مقدم فر" اظهار کرد: ما در این جنگ رسانه ای، فقط حرف حرف رسانه ای نیست، در جنگ رسانه ای امروز ، تکنیک های متعددی وجود دارد و امروزه؛ در دنیای غرب در حال پیاده سازی است.

مشاور رسانه ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: ما باید خود را در برابر جنگ رسانه ای دشمن آماده کنیم. ما امروزه برخی رفتار هایی را از سوی رسانه ها می بینیم که نشان می دهد ، علاوه بر اتاق های جنگ و فکر، از یک مجموعه علمی برخوردارند و به صورت حساب شده در حال تحریک افکار عمومی هستند.

* بخشی از مشکلات و شرایط اقتصادی مردم، به علت بی عرضگی برخی مدیران است

وی افزود: تمام کار هایی که در رسانه های معاند در حال انجام است، با فکر و برنامه است و برخی از افراد درون جامعه بدون در نظر گرفتن این برنامه ها، به این افراد و شبکه ها کمک می کنند.

"مقدم فر" تصریح کرد: با توجه به فرمایشات رهبری و تاکید ایشان به وقوع جنگ نرم در کشور، برخی مسئولین این موضوع را نپذیرفته و این را قبول ندارند که ما در یک جنگ نرم هستیم.

مشاور رسانه ای فرمانده سپاه در پایان تصریح کرد: بخشی از مشکلات و شرایط اقتصادی مردم، به علت تحریم و همچنین بی عرضگی برخی مدیران است. دشمن از اعتراضات مردم استفاده میکند و دنبال شورش و امنیتی و سیاسی کردن این شورش ها است. بخشی از مشکلات مردم به حق است و مسئولین امر باید پاسخ گو باشند. مسئولین به جای حرف زدن، عمل کنند.

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.