1396-10-09 09:13
553
0
48500
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

حماسه عظیم 9 دی هیچ گاه فراموش شدنی نیست

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: دشمنان ما می خواهند عظمت این حماسه را زیر سوال ببرند، باید بدانند حماسه عظیم 9 دی هیچ گاه از اذهان مردم بیرون نمی رود.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ حجت‎الاسلام احمدرضا احمدی صبح امروز در جمع مردم انقلابی گرگان بعد از ابراز خرسندی از حضور مردم در حماسه یوم الله 9 دی اظهارکرد: کسانی که در فتنه 88 انقلاب ما را خواستند خدشه دار کنند امروز را هم ببینند که مردم انقلابی استان چگونه به صحنه ها آمده اند تا از انقلاب دفاع کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه هوشیاری و ذکاوت مردم یک حادثه را تبدیل به یک حماسه کرده است خاطر نشان کرد: برخی ها همیشه می خواهند این حماسه را کمرنگ نشان دهند، این حماسه ماندگار به این سادگی از اذهان مردم بیرون نمی رود و هیچ گاه مردم آن را فراموش نخواهند کرد.

 وی ادامه داد: مردم گرگان اعم از مرد و زن جان فدای آرمانهای شهدا هستند و هیچ گاه دست از نظام و ولایت بر نمی دارند، مردم پای این انقلاب خونهای زیادی ریخته اند و به این سادگی از آن عبور نخواهند کرد.

احمدی در پایان یادآور شد: مردم گرگان با حضور خود در 8 دی 88 و امروز باز هم نشان داده اند که دست از آرمانهای این انقلاب بر نداشته و همواره پشت ولایت فقیه می ایستند.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.