1396-10-09 04:50
727
0
48483
معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا:

حماسه 9 دی چهره واقعی انقلابیون را از مدعیان دروغین بازشناساند

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا استان گلستان گفت:چهره واقعی انقلابیون را از مدعیان دروغین و عافیت طلبان و مصلحت اندیشان باز شناساند.

به گزارش گلستان ما ؛ سرهنگ پاسدار سید موسی حسینی معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا در آستانه سالروز 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: در سال 88 جامعه به سران فتنه مهلت داد تا به نتیجه ی قانونی برسند و غائله را مدیریت کنند ولی زمانی که دید مدیریت از دست سران فتنه خارج شده است و کار در دست ایادی دشمن افتاده است و با دین و با اعتقادات مردم مقابله می کنند وارد عمل شد.

حسینی در ادامه افزود: در سال 88 با هدایت ها و روشنگری های مقام معظم رهبری جامعه بصیرت لازم را با مشاهده ی عینی رفتار فتنه گران به دست آورد.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا به نقش رهبری امام خامنه ای مدظله العالی در بصیرت بخشی به جامعه اشاره کرده و خاطرنشان کرد:جامعه به یقین رسید که مسئله انتخابات ، رای و نتیجه انتخابات نیست بلکه موضوع و مسئله فراتر از این ها بلکه مقابله با اصل نظام است، این موضوع با رهبری داهیانه امام خامنه ای مد ظله العالی که دائم به روشنگری و ایجاد بصیرت در فضای غبار آلود فتنه و فتنه ستیزی پرداخته و جامعه را در این تلاطم و فضای آلوده ی سیاسی بوجود آمده هدایت نموده و مردم هم با تبعیت از ولایت با دیدن رفتار فتنه گران بصیرت لازم را به دست آورده و حماسه 9 دی را رقم زدند و بساط فتنه گران را جمع و نقشه ی استکبار را نقش برآب کردند.

سیدموسی حسینی تصریح کرد:حماسه 9 دی نشان داد که در ایران مردم و حکومت اسلامی در پرتو ولایت یک حقیقت واحد هستند و حماسه 9 دی ثابت کرد که ملت فهیم و آگاه ایران اسلامی قادر هستند از ورای تمام چهره آرایی و نقابها و تزویرها، چهره واقعی انقلابیون را از مدعیان دروغین و عافیت طلبان و مصلحت اندیشان باز شناسد.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا در پایان گفت:حماسه 9 دی به تعبیر رهبر معظم انقلاب نمایشگاه غیرت ملی ایرانیان در دفاع از نظام اسلامی بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.