1396-10-08 19:17
831
0
48479
فرهنگیان گلستانی در آستانه 9 دی مطرح کردند؛

فتنه نزد مسئولان کوچک شمرده نشود/ قائله 88 کشور را به سمت نابودی برد/ 9دی حماسه عظیم دفاع از ارزش های انقلاب بود

فرهنگیان گلستانی در آستانه 9 دی با تاکید بر حضور پرشور در این روز حماسی بیان کردند: فتنه 88 شیطنت نبود، این حادثه خسارت بار نزد مسئولان کوچک شمرده نشود.قائله 88 کشور را به سمت نابودی برد و سرانجام 9دی حماسه عظیم دفاع از ارزشهای انقلاب شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ هشت سال از فتنه خسارت باز 88 می گذرد، از آشوبی که با رمز تقلب در انتخابات آغاز شد و با اردوکشی های خیابانی توسط رسانه های دشمن  هدایت شد.هرچند دستور باز شماری آراء از سوی رهبر انقلاب صادر و تا به امروز هم هیچ تقلبی در کشور ثابت نشد اما کشورعزیزمان را دچار خسارت های جانی، مالی و سیاسی فراوانی کرد .

اما آتش زدن مساجدو  خیمه عاشورا و بی حرمتی به عزادارن حسینی و بی تفاوتی و دفاع سران نقطه فتنه جایی برای رافت نظام نگذاشت چراکه انقلاب برپایه اسلام و تاسی از عاشورا شکل گرفته بود .

مردم ولایت مدار و بصیر کشورمان در دیماه همان سال با استعانت از فرمایشات ولایت با حضور خودجوش در 8 دیماه در برخی از شهرها و 9 دیماه در سراسر کشور عهدی دیگر با ولایت بستند و در حمایت از استقلال تمام قد به حمایت پرداختند .

9 دی، نشانه همبستگی و بصیرت انقلابی برگرفته از آموزه های دینی و انقلابی مردم

امروز هم در آستانه 9 دی فرهنگیان و دانش آموزان استان گلستان  ضمن دعوت از حضور  این قشر اثر گذار، عنوان کردند؛ سید "رضا نظری" معاون سابق آموزش متوسطه آموزشو پرورش گلستان گفت: 9دی  نشانه همبستگی و ولایتمداری و بصیرت انقلابی برگرفته از آموزه های دینی و انقلابی مردم ایران اسلامی بود .

وی یادآورشد: سرویس های جاسوسی و رسانه های غربی و حتی سفارتخانه های آنان لانه جاسوسی بود که عملیات روانی شدیدی برای  غبارآلود کردن فضای کشور ایجاد کردند و جریان های داخلی نیز با همراهی آنان پرداختند و هشت ماه آشوب را برای کشور رقم زدند

نظری  افزود: 9دی حماسه عظیم دفاع از ارزشهای انقلاب بود.

دشمن شناسی درست حماسه مردمی 9دی را رقم زد/حضور فرهنگان و دانش آموزان انسجام اجتماعی را به رخ خواهد کشید

"محمودآذرخش" 9دی را  حضور پرررنگ مردمی با بصیرت بود که با اسی از فرمایشات مقام معظم رهبری در بزنگاه بزرگ وورد پیدا کردند و نقشه های دشمن را ناکام بگذارند.

وی افزود: در این روز دشمن شناسی خیلی خوبی انجام شد و جامعه فرهنگیان و دانش آموزان نیز در کنار سایر اقشار نقش بسزایی در شکل گیری آن داشتند .

این فرهنگی گلستانی تصریح کرد: فرهنگیان و دانش آموزان استان گلستاندر روز 9 دی به سهم خود در این حرکت حضور خواهند داشت و نشان خواهند داد که در تمام عرصه ها از کیان مملکت  دفاع می کنند و انسجام  را به حوزه اجتماعی جامعه باز می گردانند .

فتنه 88 شیطنت نبود، این حادثه خسارت بار نزد مسئولان کوچک شمرده نشود

"فاطمه حسینی" فرهنگی گلستان و استاد دانشگاه باتاکید بر اینکه فتنه نزد مسئولان کوچک شمرده نشود، افزود: اینکه فتنه و آشوبی که  خسارت محض برای کشور بود به یک "شیطنت" تقلیل یابد شایسته نیست .
وی آشوب های 9 دی را  درس بزرگی در عیار سنجی پایبندی به انقلاب و ولایتمداری مردم و خواص بیان کرد و گفت:  در این میان بسیاری از خواص به واسطه سکوتی که تا به امروز هم ادامه دارد مردود شده اند .

حرکت مردمی 9 دی کشور را از براندازی نجات داد

این فرهنگی گلستانی با بیان اینکه 9دی حرکت خودجوش و عظیمی بود که کشور از یک انقلاب مخملی و براندازی نجات داد، افزود: بازخوانی این مهم در مدارس و  و حتی دربین معلمان ضروری است.

9دی مصداق نه بزرگ به غرب بود

صفری فرهنگی غرب استان گلستان تلخی فتنه 88 و خسارت های  آن را بسیار تاسفبار دانست و گفت: 9 دی مصداق  نه بزرگ به غرب بود .

وی افزود: سران فتنه با لجاجت و توهمی که از سوی غربیان  و اطرافیان عامل غرب برایشان بوجد آمد مردم را به بازی گرفتند و دشمن را شاد کردند و خسارات جبران ناپذیری را به کشور تحمیل کردند .

این فرهنگی گلستانی بیان کرد: مردم ولایتمدار  ایران  در طول حدود 40 سال از عمر بابرکت نظام جمهوری اسلام هرگز از مسیر عاشورا و اسلام خارج نشدند و همواره با تاسی از فرهنگ ناب اسلامیت  کشور را رو به جلو بردند.

نهم دی، نقطه آخر و قیام عاشورایی تحرکات  براندازی دشمن  بود

سیفی فرهنگی مرکز استان 9دی 88  را مقابله  یک توطئه خطرناک  برشمرد و گفت: اگر در هشت سال دفاع مقدس با یک دنیا به صورت سخت با ما جنگیدند در سال 88 به صورت نرم با  یک انقلاب مخملی  غرب مبارزه کرده ایم .

وی  افزود: نهم دی پاسخ قاطع و نقطه آخر و قیام عاشورایی تحرکات  براندازی دشمن  با نقشه تقلب در انتخابات بود و با حضور میلیونی و با اعلام انزجار هتاکان به خیمه عزاداران عاشورا، حریم ولایت و انقلاب یاوه گویی های غربیان را در هم شکست.

ضرورت تبیین ابعاد مختلف فتنه 88 و 9 دی برای نوجوانان و اقشار جامعه توسط قشر فرهیخته فرهنگی

این فرهنگی مرکز استان تصریح کرد: حضور نوجوانان در ین عرصه باید پر رنگ باشد لذا معلمان در کلاس درس باید به تحلیل و تفسیر فتنه 88 و نحوره بروز و ظهور و آثار آن، پشتیبانی و نقش دشمنان خارجی و اجتماع میلیونی مردم مسلمان و ولایت مدار در سراسر کشور و شاخصه‌های مقام معظم رهبری بپردازند .

وی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت عظیم فرهنگیان  بعنوان راهبران  درنظام جمهوری اسلامی  باید برای تمام اقشار جامعه به روشنگری و آگاهی بخشی بپردازند .

برنامه ریزی امتحانات در 9 دی شیطنت یا عدم برنامه ریزی درست اما نسل چهارم همواره در صحنه است

فاطمه فغانی نوجوان نخبه استان گلستان  گفت: امتحانات 9 دی هم شاید شیطنت و یا عدم برنامه ریزی درست مسئولان آموزش و پرورش باشد اما هرچه باشد نخواهد توانست  بر ولایت مداری و انقلاب دوستی نسل چهارم انقلاب خدشه وارد کند .

این دانش آموز غرب استان با بیان اینکه فرزندان انقلاب هرگز نخواهند گذاشت فتنه  دیگری رخنمایی کندف افزود: نوجوانان و جوانا انقلابی در صف اول مبارزه با دشمنان خواهند ایستاد و همواره 9دی ها و 22 بهمن ها رقم خواهند زد و دست ایادی غرب را از کشور کوتاه خواهند کرد.

آری؛ فردا 9 دی 1396 با مشت های گره کرده و شعارهای از سر بصیرت بار دیگر آسمان آبی جمهوری اسلامی ایران پرخواهد کردو بیعتی دوباره با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی خواهد بست.

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.