1396-10-08 08:21
688
0
48454
بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در آستانه یوم‌الله 9 دی

حماسه 9 دی محصول غیرت دینی و بصیرت سیاسی است/ شاهراه نفوذ «جهل و غفلت» و «خواب مردم و مسوولان» است

حماسه 9 دی تجلی قدرت الهی در شکست فتنه آمریکایی-صهیونیستی است و این قیام مردمی در حقیقت محصول غیرت دینی و بصیرت سیاسی بوده است.

 به گزارش گلستان ما ؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان در آستانه یوم‌الله 9 دی بیانیه‌ای صادر کرد؛ در این بیانیه تاکید شده است؛ شاهراه نفوذ شیاطین و دشمنان «جهل و غفلت» و «خواب مردم و مسوولان» است؛ قرار نیست وقتی ما در خواب غفلت هستیم دشمن هم بخوابد، دشمن آگاه خوب می‌داند آنچه در بازارخردار دارد، حق است و بس؛ لذا باطل محض ارائه نمی‌کند.

در این بیانیه آمده است؛ دشمنان دین همواره در بین حق‌ها اندکی باطل ناپیدا؛ پنهان می‌کنند تا نگاهی به کالای مشابهش افتد و فضا را شبهه‌ناک سازد، بنابراین شبهه را شبهه گویند از آن روی که شبیه حق است، باید ساده‌دلان را به حیلت دشمن آگاه کرد و به آنها بصیرت داد، قیام مردمی 9 دی محصول غیرت دینی و بصیرت سیاسی است.

9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، تاریخ هیچگاه فراموش نخواهد کرد که گناه به وجود آورندگان و بسترسازان فتنه 88 از طراحان اصلی فتنه در آمریکا و انگلیس کمتر نبوده و نیست، حضور بابصیرت، آگاهانه و به‌هنگام مردم باعث شد که بساط فتنه و فتنه‌گران داخلی و خارجی برچیده شود.

حکم فتنه‌گران سال 1388 و کسانی که برای براندازی نظام اسلامی پا به میدان گذاشتند دقیقا مانند فتنه گران جمل، سرکوبی بود و قتل سران فتنه تا زمانی که بر خطای خود ایستادگی می‌کنند باید سرکوب شوند، کسانی که آبروی نظام اسلامی را دستخوش هوا و هوس قدرت‌طلبی کردند، امنیت جامعه را مختل کرده و به جان و مال و ناموس مردم تعرض کردند، به اموال عمومی خیانت کردند، باید بدانند که در سرزمین علویان؛ آتش همه فتنه‌گران در نطفه خفه خواهد شد و مردم اجازه عرضه اندام به هیچ فتنه‌گر داخلی و خارجی نمی‌دهند.

امام خامنه‌ای چه زیبا فرمودند «از نفوذ باید ترسید، باید مراقب بود، معنای ترس (هم) این نیست که آدم خوف کند، یعنی ملاحظه کنید، مراقب باشید؛ نفوذ خیلی مهم است. دشمنان عامل دارند؛ اینکه قابل انکار نیست، ملت، ملت بزرگی است، ملت خوبی است، اما در درون ملت – مثل همه‌ی ملت‌های دیگر- آدم‌های غریب‌پرست، سست‌عنصر، مادی و فریب‌بخور هستند»

در حقیقت 88 پایان فتنه و پایان فریب بود؛ اگر همواره خود را با عنصر بصیرت؛ تقویت کنیم و گوش به فرمان ولایت باشیم راه نفوذ فتنه‌ها بسته خواهد شد.

همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند؛ حماسه 9 دی یکی از قله‌های فراموش‌نشدنی و حرکت برخواسته از بصیرت بود که فضای غبارآلود فتنه را به پشتوانه ایمان و اراده الهی در هم پیچید و در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه ماند.

9 دی حامل پیام بزرگی بود که می‌توان عصاره آن را در کلام مولایمان مقام معظم رهبری جست‌وجو کرد «تردید نداریم ملتهای به پا خواسته ای که بیداری اسلامی را تجسم بخشیدند، باذن‌الله اجازه نخواهند داد عقربه زمان به عقب برگردد و دوران زمامداران فاسد و وابسته و دیکتاتور تکرار شود، لیکن غفلت از نقش قدرت‌های استکباری در فتنه‌انگیزی، کار آنان را دشوار خواهد کرد و دوران عزت و امنیت و رفاه را سالها به عقب خواهد افکند».

بزرگداشت 9 دی متعلق به یک گروه و جریان نیست، ملت ایران حماسه‌های زیادی در انقلاب اسلامی برای دفاع از ارزش‌ها و تبعیت از فرامین ولایت خلق کردند، اما عده‌ای از معاندان فرصت‌طلب و پس‌مانده‌های جریان فتنه می‌خواهند فتنه 88 را در حد اختلاف حزبی و جریانی تنزل دهند، که این تفکر خود فتنه‌ای دیگر است.

فراموش نمی کنیم فتنه 88 موجب تحریم‌ها شد و اوج آن در زمانی رقم خورد که فتنه گران به کشور ضربه زدند، حضور مردم در صحنه 9 دی خودجوش نبود بلکه حرکتی خداجوش بود که توصیه‌های پیامبرگونه نائب امام زمان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای را شنید و برای تحقق آن فرمان، وسط میدان آمد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان بار دیگر ضمن گرامیداشت یوم‌الله 9 دی 1388 بر این نکته مهم تاکید دارد «ما تا آخر ایستاده‌ایم» و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را تا تحقق آن برای از میان برداشتن آتش فتنه‌ها؛ فریاد برمی‌آوریم و از مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان گلستان می‌خواهیم تا با حضور در تجمع سراسری یوم‌الله 9 دی در استان از دستاورد بزرگ 9 دی «روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت» به شایستگی دفاع کنند./فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.