1396-10-07 08:14
792
0
48395
در همایش علمداران بصیرت و شهادت در آزادشهر مطرح شد؛

نفت کلید واژه فتنه بزرگتری می باشد که کلید خورده است/ اهداف ۱۲ گانه فتنه ۸۸

عضو هیئت رئیسه فرهنگی مجلس گفت: به فرموده امام خامنه ای «فتنه بزرگتری در راه است که این فتنه کلید خورده است و عناصری در داخل کشور جریان سازی می کنند. کلید واژه این فتنه (نفت) است» منظور از نفت این نفت سیاه که در جنوب کشور است نمی باشد. بلکه نفت مخفف سه کلمه ناکارآمدی، فساد و تفرقه است. دشمنان سعی می کنند تا انقلاب را از درون بپوسانند.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیترآزاد، شب گذشته، همایش علمداران بصیرت و شهادت، و بزرگداشت شهدای روحانی شهرستان آزادشهر و شهید سید رضا کامیاب مبلغ انقلاب در زمان ستم شاهی و انتخاب کننده نام آزادشهر با سخنرانی حجت الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان و عضو هیئت رئیسه فرهنگی مجلس شورای اسلامی در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام سالک ضمن تشکر از برگزار کنندگان این همایش با اشاره به آیه ۱۱ سوره مائده اظهار کردند: خداوند در این آیه می فرماید؛ اى كسانى كه ايمان آورده‏ ايد نعمت‏ خدا را بر خود ياد كنيد آنگاه كه قومى آهنگ آن داشتند كه بر شما دست‏ يازند و [خدا] دستشان را از شما كوتاه داشت و از خدا پروا داريد و مؤمنان بايد تنها بر خدا توكل كنند.

این عضو هیئت رئیسه فرهنگی مجلس ادامه داد: محور همه نعمت ها خداوند است و در ظل (سایه) آن پیامبر، ائمه اطهار و در زمان غیبت ولایت فقیه می باشد و رسالت من و شما به عنوان مومن شناخت ولایت است.

سخنران مراسم با اشاره به سخنان امام علی در نهج البلاغه در همراهی همیشگی ایشان با پیامبر، خاطرنشان کرد: امروز اگر انقلاب اسلامی ما به پیروزی رسیده ، دلیل آن الگو گیری ملت ما از امام علی و همراهی آنها در همه شرایط با ولایت می باشد.

نماینده مردم اصفهان در خصوص سخنان امروز امام خامنه ای گفت: فرمایشات امروز رهبری را حتما مطالعه کنید. رهبر عظیم الشان انقلاب خطاب به دولت قبلی و فعلی فرمودند؛ چرا حرف دشمن را در نا امید کردن مردم می زنید!

وی در ادامه سخنان خود در خصوص نعمت ولایت گفت و تصریح کرد: استکبار همواره تلاش کرده است تا بر این نعمت مسلط شود و همواره از ابتدای اسلام تا کنون ۳ راه را در پیش گرفته است. ابتدا تضعیف رهبری سپس تخریب رهبری و در صورتی که در این دو نا موفق بود دست به ترور و کشتن رهبر جامعه اسلامی می زند.

حجت الاسلام سالک با اشاره به توطئه های دشمن و رهنمود های به موقع رهبر انقلاب بیان کرد: دشمنان در حال تلاش هستند تا امنیت داخلی ما را از بین ببرند اما رهبری همچون دیدبانی که هر چهار طرف را می بیند و هشدار می دهد ، اما متاسفانه عده ای در این مملکت خودشان را به خواب زده اند و نمی خواهند از خواب بیدار شوند و این از عملکرد آنها مشخص است.

نماینده مردم اصفهان ادامه داد: خداوند در قران می فرماید، ما اجازه نخواهیم داد این نعمت (ولایت) از بین برود و هر دستی که بخواهد بر این نعمت مسلط شود را خواهیم زد. اما ای مومنین ما باید به ۳ سلاح ایمان، تقوا و توکل مسلح شویم. ۳ کلید واژه ای که ارتباط آنها یک سد پولادین در برابر دشمنان می سازد.

سخنران مراسم ضمن بازگو کردن خاطرات خود با شهید کامیاب خاطرنشان کرد: شهید کامیاب فردی بسیار پرشور و انقلابی بود و جز خدا از هیچ چیزی ترس در دل نداشت. او جانش را در کف دست گرفته بود و به بصیرت افزایی مشغول بود. امروز انقلاب اسلامی در شرایطی است که نیاز به کامیابها دارد.


نفت کلید واژه فتنه بزرگتری می باشد که کلید خورده است

عضو هیئت رئیسه فرهنگی مجلس با اشاره به جنگ نرم دشمنان و فتنه های ۷۸ و ۸۸ گفت: به فرموده امام خامنه ای فتنه بزرگتری در راه است که این فتنه کلید خورده است و عناصری در داخل کشور جریان سازی می کنند. کلید واژه این فتنه (نفت) است.

2

وی ضمن اشاره به ندید گرفتن ظرفیتهای داخلی و بستن قرارداد زیان بار ipc نفتی با توتال و اینکه این شرکت به بهانه های مختلف کار را می خواباند و بیت المال در حال هدر رفتن است، اظهار کرد: منظور از نفت این نفت سیاه که در جنوب کشور است نمی باشد. بلکه نفت مخفف سه کلمه ناکارآمدی، فساد و تفرقه است. دشمنان سعی می کنند تا انقلاب را از درون بپوسانند.

حجت الاسلام سالک ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی از نظر اندیشه، فکر، سیاسی ومکتبی در جهان استقرار پیدا کرده است و در معادلات منطقه ای و جهانی نمی شود نقش جمهوری اسلامی را نادید گرفت. دشمنان با استفاده از فضای مجازی و عاملان نفوذی خود در داخل کشور درصدد هستند تا تمام دستاوردهای داخلی، منطقه ای و بین المللی انقلاب را بپوشانند و بگویند که انقلاب اسلامی ناکارآمد بوده است .

نماینده مردم اصفهان ادامه داد: دست های ناپاک در داخل کشور با برنامه ریزی در مسائل مختلف و با حرکت نفوذی سعی دارند تا ناکارآمدی نظام را القا کنند و این ناکارآمدی را به گردن رهبری بیندازند.

سخنران مراسم در رابطه با حرف ف کلید واژه فتنه کبیر گفت: دشمنان با همراهی عوامل نفوذی داخل کشور و با پشتیبانی عوامل فضای مجازی سعی دارند تا بگویند سر تا پای این نظام همه فاسد هستند. این حقوق های نجومی، مشکلات موسسات مالی، اختلاس ها و فساد های مالی را می خواهند بگویند کار نظام است.

عضو هیئت رئیسه فرهنگی مجلس ادامه داد: اینگونه نیست، بلکه ۴ تا آدم نفوذی فاسد پیدا شده و حرکتی را انجام داده اند و تلاش کرده اند به اصل نظام ضربه بزنند، اما دستشان رو شده است و جمهوری اسلامی قدرت برخورد با اینها را دارد.

وی در خصوص حرف ت کلید واژه نفت اظهار کرد: تفرقه قومی ، قبیله ای، مذهبی، و... برنامه دیگر دشمنان خارجی و عوامل داخلی آنهاست. برای مقابله با فتنه نرم که خیلی سخت تر از فتنه سخت است، بصیرت، بینش، آگاهی ، هوشیاری و بیداری ملت کارساز خواهد بود. همانگونه که در ۹ دی بصیرت و ایمان ملت دشمنان را نا امید کرد.

اهداف ۱۲ گانه فتنه ۸۸

حجت الاسلام سالک با پرداختن به موضوعات مختلف فتنه ۸۸ و اهداف دشمنان در آن ۱۲ هدف اصلی این فتنه را به شرح زیر بیان کرد:

1- در هم کوبیدن انقلاب اسلامی در دو محور رهبری و محتوا
2- انحراف در مسیر انقلاب اسلامی
3- تغییر در ایران با ارتباط مسائل مربوط به براندازی
4- ساماندهی پش تازان تحول در نظام سیاسی ایران
5- سکولاریزه کردن نظام و جامعه ایران
6- جمع آوری اطلاعات با به کار گیری ۱۷ سفارتخانه غربی
7- تشکیل جلسه با نخبگان مخالف نظام دینی با هدف تهیه و تجزیه و تحلیل وضعیت تغییرات در جامعه ایران
8- تجهیز و پشتیبانی مالی مخالفان در فتنه ۸۸ توسط کارگزاران کنسولگری انگلستان
9- بکارگیری نتایج بحث های حداقل ۷۰۰ اتاق فکر که بطور خاص روی مسائل ایران کار می کنند
10- تشکیل دفتر هماهنگی امور ایران در کاخ سفید تحت مدیریت معاون اول اوباما
11- تشکیل مثلث ۱۷ دفتر ویژه در کشورهای همسایه، سفارتخانه های داخل ایران و اتاق های فکر با مدیریت امریکا و با هدف بستر سازی برای تسلیم کردن ایران در مقابل آمریکا
12- سقوط ایران با شعار تقلب در انتخابات و پیروزی موسوی بر احمدی نژاد

3

شبکه نفوذ درفتنه ۸۸

نماینده مردم اصفهان در خصوص مراکز علمی شبکه نفوذ (مرکز علمی وابسته به دانشگاه تهران) در ایران گفت: هر سال با عنوان مقاله و کتاب از ۳۵۰۰۰ مورد حدود ۱۲۰۰ گزارش و بیش از ۳۰۰ جلد کتاب بر ضد جمهوری اسلامی نوشته و در اختیار آمریکا قرار می گرفت.

سخنران مراسم در خصوص عناصر نفوذی این مرکز اعلام کرد: مهدی خبری، کاملیا انتخابی فرد، فاطمه حقیقت جو،هوشنگ امیر احمدی، عطا ا... مهاجرانی، محسن مخملباف، اکبر گنجی، عبدالکریم سروش، محمد جواد اکبری، فرشاد امیر ابراهیمی، علی اکبری موسوی خوئینی، مسعود بهنود و بیش از ۱۰۰ نفر از مزدوران آمریکا بودند که برخی از آنها در کمیته x وجود داشتند .

ارتباطات داخلی و خارجی فتنه گران ۸۸

عضو هیئت رئیسه فرهنگی مجلس در رابطه با اتفاقات بعد از انتخابات ۸۸ تصریح کرد: بعد از انتخابات شاهد همسویی سران فتنه با سران کشورهای غربی بودیم که عناصر ارتباطی آنها عبارت بودند از: ابوالفضل فاتح، محسن مخملباف، محسن سازگاران، واحدی و مهدی هاشمی ( فرزند مرحوم اکبر هاشمی) که مسئول رسانه در فتنه ۸۸ بود.

وی ادامه داد: در جلسه ای که در اردیبهشت سال ۸۷ در واشنگتون تشکیل شده بود، دکتر ابراهیم یزدی رئیس نهضت آزادی ( که به تازگی فوت کردند) شرکت می کند و در آنجا به وی می گویند برای تخریب انتخابات سال آینده و براندازی نظام، باید بگویید که در انتخابات تقلب شده است.

حجت الاسلام سالک افزود: ابراهیم یزدی از آمریکا که بر می گردد با فرزند یک چهره مورد قبول ملی می نشیند و می گوید، مهمترین مسئله انتخابات سال اینده باید مسئله تقلب باشد و این آقازاده در شهریور سال ۱۳۸۷ در جمع عده ای از طلاب مشهد ابراز نگرانی خود را از صحت برگزاری انتخابات سال آینده اعلام می کند.

نماینده مردم اصفهان خاطرنشان کرد: آمریکایی ها در واشنگتون برنامه ریزی کردند و یک آقازاده در ایران این موضوع را کلید زد و ابراهیم یزدی ماموریت خود را در ایران انجام داد. برخی ها سنگ چه کسانی را به سینه می زنند!!!

سخنران مراسم افزود: 3 ماه بعد اصلاح طلبان پیشنهاد کمیته صیانت از آرا را میدهند و این کمیته را تشکیل می دهند. این کمیته با دو هدف تشکیل میشود. یک، زیر سوال بردن وزارت کشور و شورای نگهبان و دو، تشکیل هیئت مستقل برگزاری انتخابات ۸۸

4

ملت ما پشت سر رهبری ایستاده است

سخنران مراسم در جمع بندی سخنان خود گفت: دشمنان سخت در تلاشند تا مردم را بر علیه نظام به خیابانها بکشانند. اما کور خوانده اند. ملت ما پشت سر رهبری ایستاده است. 

وی ادامه داد: ما چند حرف داریم ،۱- دولت چشم خود را به روی بیگانگان ببندد و ظرفیتهای داخلی را نگاه کند. ۲- چرا دولتی ها طرحی مانند fatf می نویسند و به مجلس می آورند؟! ۳- مردم در معیشت و مسائل مختلف از قبیل بیکاری، ازدواج و ... مشکل دارند، باید برای رفع این مشکلات عمل کرد.

حجت الاسلام سالک بیان کرد: ۹ دی پاسخ کوبنده ملت به توطئه های داخلی و بین المللی بود و مردم هوشیار باشند که ۹ دی های دیگری در راه خواهد بود.

نماینده اصفهان در مجلس اعلام کرد: در آخر باید بگویم مردم مشکلات زیادی دارند و ما نهضت مطالبه گری مطالبات حضرت امام خامنه ای و مطالبات بحق مردمی را راه اندازی کرده ایم.

پیش از سخنرانی حجت الاسلام سالک، حجت الاسلام عین ا... شهابی امام جمعه آزادشهر و برادر شهید کامیاب برای حضار سخنرانی کردند. و همچنین گروه سرود پادگان ارتش نوده خاندوز اجرا داشتند.

در این مراسم امام جمعه آزادشهر روز ۹ دی را به عنوان روز آزادشهر نامگذاری کرد و تقارن ایام نامگذاری اسم آزادشهر توسط شهید کامیاب بر این دیار با یوم ا... ۹ دی را دلیل این نامگذاری اعلام کرد.

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.