1396-10-05 09:02
605
0
48292
نماینده مردم آزادشهر و رامیان:

بنده به طرح اعلام قدس به عنوان پایتخت فلسطین رای مثبت دادم/ هیچ کس از رای هیچ نماینده ای مطلع نیست

نماینده مردم شهرستان های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده همواره حامی مردم مظلوم فلسطین بوده و هستم و به این طرح رای مثبت دادم.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی بررسی دو فوریت طرح الحاق یک تبصره به ماده یک قانون حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت و از ۲۳۵ نماینده حاضر ۱۸۷ نفر رای مثبت، ۹ نفر رای ممتنع و ۱۵ نفر رای مخالف دادند. ۲۴ رای ممتنع و مخالف برخی از نمایندگان، باعث ناراحتی مردم کشور عزیزمان شد.

علیرضا ابراهیمی نماینده مردم شهرستان های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با طرح اعلام قدس به عنوان پایتخت همیشگی فلسطین، اظهار کرد: بنده همواره حامی مردم مظلوم فلسطین بوده و هستم و به این طرح رای مثبت دادم.

ابراهیمی در پاسخ به این سوال که چه گروهی یا کسانی با این طرح مخالف بودند و چرا؟، بیان کرد: گروه خاصی نبودند، برخی ها دنبال این نبودند که با این طرح مخالفت کنند و همچنین نگاهی در بین نمایندگان نبود. اختلاف بر سر اعلام دو فوریت این طرح بود.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در پاسخ به این سوال که چرا بعد از به رای گذاشتن طرح، باز هم عده ای در رای گیری شرکت نکردند و تعدادی هم رای منفی دادند، گفت: احتمال دارد برخی ها بیرون رفته باشند، یا در حال صحبت بودند و یا اینکه دکمه را دیر زده باشند. برای همین تعدادی از اعضای حاضر نتوانستند در رای گیری شرکت کنند.

وی ادامه داد: آنهایی هم که رای منفی داده اند، بنده فکر نمی کنم با موضوع فلسطین و حمایت از مردم مظلوم آن مخالفتی داشته باشند، بلکه شاید تفاوت نگاه ها در نوع حمایت و ورود به این موضوع باعث رای منفی آنها بوده است.

ابراهیمی در خصوص این که چه کسانی رای منفی داده اند، گفت: از آنجا که رای گیری الکترونیک است، هیچ کس از رای هیچ نماینده ای مطلع نمی شود.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان، خاطرنشان کرد: حتی هیئت رئیسه و رئیس مجلس هم نمی داند که کدام نماینده، چگونه به یک موضوع رای داده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.