1396-10-04 17:08
2534
0
48252
پیگیری مشکلات مردمی ؛

آتش سوزی منزل یک روستایی در تقرتپه گرگان / عدم پاسخگویی و سرگردانی در جاده فرمانداری - بخشداری بهاران

فردی که منزلش در روستای تقرتپه گرگان آتش گرفته بود از سرگردانی خود در فرمانداری گرگان و بخشداری بهاران گلایه کرد .

به گزارش گلستان ما ؛ رسالت اصلی رسانه های مردمی پیگیری مشکلات و مسائلی است که مردم بصورت روزمره با آن درگیر هستند . صبح امروز دوشنبه 4 دیماه "خانم دیلم کتولی" با حضور در دفتر این پایگاه خبری اظهارکرد: هفته گذشته روز 27 آذرماه ساعت 10 صبح یخچال منزلشان دچار اتصالی شده و موجب آتش سوزی شده است و به دنبال آن خسارتهایی نیز به منزل شخصی وارد شده است .

وی افزود : این حادثه زمانی رخ داد که کسی خانه نبود و فقط مرد منزل در حیاط مشغول خک کردن برگ توتون بود و این همسایگان بودند که متوجه دود و آتش شدند لذا صاحبخانه را خبر کردند و به آتش نشانی هم اطلاع دادند .

photo 2017 12 24 17 51 30

چند نفری از اهالی ، دوستان و حتی دهیار محل و ...  به آتش نشانی زنگ زدند، به شماره 125 که روی خط آتش نشانی علی آباد افتاد اما کسی نیامد تا اینکه روز پنجشنبه آتش نشانی آمد و صورتجلسه کرد که با ما هماهنگ نشد و به همین دلیل نیامدیم !!!

این خانم ادامه داد : روز سه شنبه 28 آذرماه به فرمانداری رفتم و با هماهنگی منشی فرماندار خدمت آقای حسینی رسیدیم که ایشان گفتند نمی توانند برای ما کاری کنند چون باید دهیاری ساختمانها را بیمه می کرد !!

همان روز به بخشداری بهاران رفتیم چون گفتند که تقی آباد و تقرتپه زیر نظر بخشداری بهاران هستند ، آنجا هم آقای عراقی جواب سربالا به ما داد و گفت که باید به فرمانداری بروید ، من گفتم که فرمانداری گفته که باید بخشداری بروم بعد شما می گویید به فرمانداری برویم !!

بخشدار بهاران همانجا به دهیار روستا زنگ زد و گفت که چرا خانه ها را بیمه نکرده است و بعد از جر و بحث با من نامه ام را پاراف کرد و دوباره آمدم فرمانداری و پیش اقای دشتیان رفتم که ایشان آقای رحیمیان را معرفی کرد که این فرد نیز نهایتا گفت که می تواند با همکاری کمیته امداد بین 100 تا 120 تومان کمک کند .

خانم دیلم کتولی که از لحاظ روحی صدمه دیده بود و چند روزی هم بین ادارات سرگردان بود خسته از این رفت و آمدها گفت: چنین مشکلی برای ما پیش آمده و کمک لازم نشد یک منزلی آتش گرفته ، فرماندار ، معاون و بخشدار حاضر نیاز هست همکاری داشته باشند و هر کسی سعی ما را به دیگری پاس ندهد.

IMG 9169

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.