1393-08-03 08:25
4184
0
4814
سید مصطفی حقی :

کارکرد رسانه ای باعث شد که عده ای برای تقرب به خدا سر امام حسین (ع) را ببرند

دادستان گلستان گفت : در واقعه عاشورا امام سجاد (ع) می گفت من متاسفم از اینکه عده ای برای تقرب به خدا سر امام حسین (ع) را بریدند .

به گزارش گلستان ما ؛ سید مصطفی حقی دادستان مرکز استان گلستان در گفتگو با گلستان ما اعلام کرد : کمتر کسی امروز نمی داند که کارکرد رسانه ها چیست و قدرت برد آن تا کجاست و حتی می توان حفظ نظام های حکومتی را در کارکردهای رسانه جستجو کرد.

حقی افزود: وقتی حضرت علی (ع) به شهادت رسید عده ای غافل و از همه جه بی خبر گفتند که علی مگر نماز می خواند و یا در واقعه عاشورا امام سجاد (ع) می گفت من متاسفم از اینکه عده ای برای تقرب به خدا سر امام حسین (ع) را بریدند .

وی تصریح کرد: این کارکرد رسانه های آن زمان بود که این نظام های منحط سیاسی با تبلیغ روی اذهان مردم و بد را خوب جلوه دادن و خوب را بد جلوه دادن توانستند خود را حفظ کنند و حکومت های مستبد خود را گسترش دهند.

دادستان مرکز استان گلستان گفت :  امروز باید رسانه ها به تبیین حقایق دین و انقلاب اسلامی بپردازند و در راستای انجام امورات مردم همدلی و همیاری داشته باشند .

سید مصطفی حقی گفت : می باید بدانیم که مردم پابرهنه و عادی ، خانواده های شهدا گه هیمشه در راهپیمایی ها ، تجمعات ، تشییع جنازه شهدا ، دفاع مقدس و عرصه های سخت انقلاب حامی نظام بوده اند چه می خواهند و آنها باید از ما راضی باشند .

وی تاکید کرد: مبارزه با فساد و رانتخواری و معضلات اجتماعی سخت است و قطعا نیاز به همکاری همه اجزای جامعه از مردم ، رسانه ها و مسئولین و متولیان امر دارد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.