1396-10-01 07:23
630
0
48119
فرمانده انتظامی گلستان خبرداد؛

کشف ۵ تن و ۷۰۰ کیلوگرم موادمخدر در استان گلستان / انهدام 33 باند قاچاق مواد مخدر

فرمانده انتظامی گلستان گفت: ۵ تن و ۷۰۰ کیلوگرم موادمخدر در استان کشف شد.

به گزارش گلستان ما ؛ سردار علی اکبر جاویدان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: موادمخدر امروز به یک تهدید علیه امنیت ملی تبدیل شده است.

وی با بیان این که اعتیاد مشکل گروهی از معتادان و خانواده آنان نیست، بلکه مشکل یک جامعه است، تصریح کرد: اعتیاد به موادمخدر، عامل تهدیدکننده سلامت فرهنگی و اجتماعی در جامعه است.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به اینکه موضوع موادمخدر از دایره آسیب‌های اجتماعی فراتر رفته و به یک تهدید جدی علیه جوامع بشری تبدیل شده، گفت: مصرف موادمخدر به‌ عنوان یکی از معضلات و تهدیدات، ضمن اینکه تاثیر منفی فراوانی بر فرد دارد، تبعات منفی و هزینه‌های زیادی را متحمل خانواده و جامعه می‌کند.

سردار جاویدان، سیگار و قلیان را دروازه ورود به اعتیاد اعلام کرد و اظهار داشت: اعتیاد، کانون خانواده را متلاشی کرده و سبب برهم زدن امنیت روانی اعضاء خانواده می‌شود.

فرمانده انتظامی گلستان به اقدامات مقابله‌‌جویانه پلیس گلستان، در برخورد با عوامل توزیع موادمخدر اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 33 باند قاچاق موادمخدر منهدم و 5 تن و 700 کیلوگرم انواع موادمخدر در سطح استان کشف شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 58 درصد رشد داشته است.

سردار جاویدان، به نقش نهادهای آموزشی به‌خصوص آموزش و پرورش در جامعه اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش به علت در اختیار داشتن طیف عظیمی از نسل جوان و نوجوان جامعه، می‌تواند با اجرای برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و پیشگیرانه در مقابله با تهدید نرم دشمنان قدم‌های مثبتی بردارد./پایگاه خبری پلیس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.