1393-08-03 04:14
4783
5
4811
قابل توجه متولیان امر :

توهین یک سایت معلوم الحال گلستانی به رئیس قوه قضاییه !

یک سایت معلوم الحال و افراطی ترکمنی در گلستان طی مطلبی ادعا کرد :" قانون، غالبا دندان خود را نشان مي دهد ولي گاز نمي گيرد . . . اگر قورباغه را در صندلي طلا بنشاني مجددا در مرداب مي جهد ".

به گزارش گلستان ما ؛ سایت معلوم الحال الکامیز که همواره با ادبیات کثیف و لجن پراکنی به دنبال امتیاز خواهی و تخریب شخصیتها گام برداشته در یکی از تحلیل های بدون ریشه و محتوای خود آملی لاریجانی رئیس دستگاه قضا را مورد تخریب قرار داده است .

این سایت در مطلبی که خطاب به آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه با عنوان "بزرگنمایی نکنید"  نوشت :ایشان راست میگویند، وقتیکه سیصد هزارمیلیارد دلار به جیب میزنند ، لازم نیست صفرهای آن را بگید . کافی است بگید سیصد تومان گم شد !

وقتیکه چهارصدهزار فرصت شغلی ایجاد شده چه لزومی دارد یک میلیون بیکار را داد بزنید . وقتیکه طلاق 16000 در سال است بهتر است بگویید 16 طلاق صورت گرفته . صفر یعنی هیچ ، از اولش هم عدد بی خاصیتی بوده .

فقط با قرار گرفتن بغل عددی پارازیت میدهد ، مردم را ناامید میکند . همه بزرگنماییها بر سر وجود صفرهاست .

ماتقلیچ دده گفت : قانون، غالبا دندان خود را نشان مي دهد ولي گاز نمي گيرد . . . اگر قورباغه را در صندلي طلا بنشاني مجددا در مرداب مي جهد .

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

Ali

حقيقت تلخ است بسوزين. كجاي اين مطلب توهين محسوب ميشه؟ توهين و اختلاف كه سايت معلوم الحال شما در پي آن است كه ... كند. كه جاي بسي تاسف است!!

0
0
پاسخ
1393-08-03 03:08
مطلع

اگر یک نفر با دقت مطالب و یادداشت های این سایت را بخواند ، پر است از این گونه توهین ها و جسارت ها به افراد و اقوام و .....متاسفانه بعضی از دست اندرکاران این با مدرک سیکل و شغل رانندگی خود را تحلیلگر سیاسی ارشد قوم ترکمن معرفی می کنند و ببه زعم خود رای این قوم خط مشی ترسیم می کنند که واقعا برای نخبگان و خواص و علما این قوم بزرگ باید دلسوزی کرد که چرا یک عده با پررویی و جسارت و بی احترامی به جای آنها نظر می دهند و ...

0
0
پاسخ
1393-08-03 06:53
ع . ب

اینها را من از نزدیک می شناسم ، هیچ اعتقادی به انقلاب و نظام و ارزش ها ندارند و در نوشته های خود در قالب های گوناگون و بصورت آشکار و پنهان توهین می کنند .اینها فقط به دنبال کسب منافع مالی از این سایت هستند ودیگر هیچ .

0
0
پاسخ
1393-08-03 03:27
یک گنبدی

هیئت تحریریه و اعضا اصلی این سایت را هیچ یک از علما و دانشجویان و فعالین فرهنگی و سیاسی قوم ترکمن قبول ندارند .این جمع در میان فامیل و خانواده خود وجاهت و ... ندارند . با اندکی کنکاش می شود مسائل زیادی را درباره انحرافات در کار و برنامه های شان پیدا کرد .ماتقلیچ دده در جایی گفته بود : " اینا هیچ پخی نیستند "

0
0
پاسخ
1393-08-03 07:00
Ali

درپاسخ به يك گنبدي : شما نماينده قوم تركمن نيستين كه از طرف انها اظهارنظر كنين كه آيا سايت الكاميز مهم است يا نه؟ ضمنا در پاسخ به شما كه اكثر كامنتها را خودتان ميگذاريد .شما متاسفانه عقده دارين كه قوم تركمنها در هيچ مسائلي اظهارنظر نكنن و توسري خور باشند. ايران فقط كشور شماها نيست!

0
0
پاسخ
1393-08-03 05:09

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.