1396-09-29 13:10
1638
0
48036
پایان مدیریت وطنی در آموزش و پرورش :

ایزد و گوهری نامزدهای نهایی مدیر کلی آموزش و پرورش گلستان

خبرهای رسیده از قرارگاه استانی انتصابات حکایت از پایان عمر مدیریتی وطنی و انتصاب مدیر کل آینده از بین دو گزینه حاج تقی ایزد و احسان گوهری دارد .

به گزارش گلستان ما ؛ طبق اخبار موثق به زودی مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان تودیع و معارفه می شود .

قرار است از بین دو گزینه "حاج تقی ایزد" و "احسان گوهری راد" یک کدام به عنوان مدیر کل آینده آموزش و پرورش گلستان منصوب شود .

گفته می شود که 4 نماینده بر سر گوهری و سه نماینده بر سر ایزد به توافق رسیدند که نمایندگان گرگان و احتمالا علی آباد از ایزد حمایت کرده اند .

این دو نفر برنامه های خود را ارائه کرده اند تا بزودی سکاندار فضای متلاطم آموزش و پرورش گلستان مشخص شود .

احسان گوهری راد رئیس فعلی اداره مشارکت های آموزش و پرورش گلستان که از سال 76 تاکنون در سمت های مختلف در اداره کل آموزش و پرورش استان مشغول به فعالیت و به نوعی باسابقه ترین گزینه از حیث اشرافیت در آموزش و پرورش محسوب می شود .

بسیاری غراوی نماینده شرق گلستان در مجلس و همشهری او را مرد تعیین کننده برای انتخاب مدیرکل عنوان می کنند از این رو گوهری راد مورد حمایت این نماینده مجلس است و احتمالا غراوی توانسته حمایت طیار ، نورقلی پور و ابراهیمی را هم جلب کند .

از طرفی حاج تقی ایزد هم تجربه گرانبهایی در آموزش و پرورش دارد . او از پاسداران قدیمی و فرمانده گردان مسلم بن عقیل لشکر 25 کربلا ، جانباز شیمیایی 70 درصد و گزینه اتحادیه انجمن های اسلامی استان گلستان و نزدیک به آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان می باشد که سابقه مدیریت فرهنگی دارد.

ایزد در سال 92 نیز رقیب جدی برای وطنی بوده است. بسیاری بر این باورند که حق تقی ایزد حداقل یک دوره چهار ساله مدیر کلی آموزش و پرورش بود تا بتواند به دانش آموزان و حوزه آموزش و پرورش خدمت کند .

اگر او مدیر کل آموزش و پرورش گلستان شود دومین جلینی بعد از عیسی پایین محلی است که مدیر کل یکی از عریض و طویل ترین ادارات استانی می شود .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.