1396-09-28 12:24
439
0
48025
عضوستاد تحول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور:

هوشیار باشیم از سوی فتنه گران، فتنه ۸۸ با سناریوی قرآن سوزی هتاکی با عاشورا تکرار نخواهد شد/ حمله به قوه قضاییه آب آسیاب دشمن ریختن است/ مطالبه رفع حصر سران فتنه تقویت «فتنه خاموش» است

عضوستاد تحول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: مخالفان نظام دینی پدیده فتنه 88 را با سناریوی قرآن‎سوزی، هتاکی به عاشورا تکرار نخواهد کرد، زیرا در سال 1388 فهمیدند مردم ایران اسلامی تحمل اسلام ستیزان را ندارند و بی حرمتی به عاشورا را حتی از پاره تن‌شان تحمل نخواهند کرد و لذا شیوه خود را عوض کرده و از بدبینی و ترویج فساد و اباحه‌گری فتنه جدیدی را به راه خواهند انداخت.

 به گزارش گلستان ما ؛ حجت‎الاسلام احمدرضا احمدی ظهر امروز در دومین نشست هم‎اندیشی ستاد بزرگداشت یوم‎الله ۹ دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» اظهار کرد: طراحی دشمن و فتنه‌گران؛ محاسبات و شعائر دیگری خواهد بود که می‎توان به ایجاد تفرقه، بدبینی به نظام و حمله به دستگاه‌های موثر اشاره کرد.

وی تصریح کرد: در دوره اصلاحات مخالفان نظام بر حمله به وزارت اطلاعات پرداختند تا در صورت لزوم گوشمالی دادوفریاد برآرند که آزادی نیست و وزارت اطلاعات را مورد هجوم قرار دادند و در دوره جدید فتنه فشار و هتاکی بر روی دستگاه عدلیه است و مفسدان اقتصادی و مخالفان نظام ولایی وارد مرحله جدید در روش مبارزه شده‌اند که افرادی مغرور و مست قدرت هم در همین گروه تعریف می‌شوند و در شیوه مبارزه باهم تفاوتی ندارند تا با ملکوک کردن دستگاه قضا افکار عمومی را به خود جلب و مظلوم نمایی کنند.

احمدی با تاکید بر اینکه حمله به قوه قضاییه آب آسیاب دشمن ریختن است، ابراز کرد: حمله به قوه قضاییه خواه از سوی فتنه‌گران و جریانات سیاسی متداول در کشور باشد و خواه از سوی اتاق فکر ضد انقلاب خارجی باشد قطعا ریختن آب به آسیاب دشمن است.

*روش فتنه‎های نوین آینده عمدتاً «فتنه خاموش» اما برانداز است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان افزود: سناریوی فتنه 88 قطعا با شیوه مدرن و اثرگذار دیگری خواهد بود امروز فعالان سیاسی تندرو و مسئله‌دار علیه نظام و سلطنت‌طلبان و روشنفکران غیر متعهد به تعبیر علامه جوادی آملی مبتلایان به دیاثت سیاسی، انسجام بیشتری یافتند و البته جریان نفاق نقش پنهانی دارند، زیرا فهمیده اند مردم از آنان متنفرند.

احمدی ادامه داد: جریان تندروی سیاسی، جریان ضد نظام اسلامی و نظام ولایی با بهره‎گیری از امکانات مدرن وارد عرصه و در پی فتنه مدرن است.

وی گفت: مطمئن هستیم که روش فتنه 88 روش سوخته‎ای است، روش نوین فتنه‎ها در آینده عمدتاً «فتنه خاموش» اما برانداز است مانند جریان سیلی که از زیر بنایی عبور می‌کند، دیده نمی‌شود اما جریان سیل در حال تخریب ابنیه است، از این رو در یک هفته بصیرت‎افزایی باید نقش استکبار، نفاق مدرن، سلطنت‌طلبان جریان روشنفکر غیر متعهد برای جامعه تبیین شود.

* پیگیری رفع حصر سران فتنه خواسته و یا ناخواسته تقویت «فتنه خاموش» است

عضوستاد تحول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با تاکید بر اینکه «فتنه خاموش» قرآن سوزی نمی‌کند، زیرا در فتنه ۸۸ با واکنش شدید مردم مواجه شد.

وی تصریح کرد: «فتنه خاموش» که بر فضای رسانه‌ای مجازی محیط است نقشه راهش تقابل با حکومت دینی و مشخصا در مقابل رهبری و شکستن حریم ولایت مطلقه فقیه است.

احمدی با بیان اینکه پیگیری رفع حصر سران فتنه خواسته و یا ناخواسته تقویت «فتنه خاموش» است، گفت: مسوولان نظام ولایی و مردم ولایتمدار باید هوشیاری خود را حفظ کنند همانطور که سال 88 در نهم دی، فتنه و کودتای مخملی را با همه پیچیدگی‎هایش در هم شکستند، باید فتنه‌های خاموش را زیر نظر گرفته و اجازه ندهند که دشمنان انقلاب و اسلام به اهداف خبیثانه و خائنانه خود برسند.

وی تاکید کرد: حماسه 9 دی ثابت کرد که اگر امت امام خمینی «ره» در عاشورای حسینی بودند قطعاً به «هل من ناصر سیدالشهدا (ع)» پاسخ مثبت می‌دادند. چنانکه به ندای امام مسلمین بطور خودجوش و کفن پوش لبیک گفتند./فارس
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.