1396-09-28 12:24
761
0
48024
پرفسور کرمی در جمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد گرگان:

وجود دشمن توهم نیست، تهدید است/ چرا دولت محصولات خوراکی تراریخته را به مردم معرفی نمی‎کنند؟/ رییس مدیریت بحران کشور بدرد این پست نمی‎خورد!

موسس انجمن بیوتکنولوژی ایران در همایش تهدیدات نوین و بیو تروریسم در دانشگاه آزاد گرگان به شیوه های جدید جنگ دشمن اشاره کرد و خواستار مقابله جدی با آن شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام؛ پروفسور کرمی در همایش تهدیدات نوین و بیوتروریسم در عصر جدید در دانشگاه آزاد گرگان به شیوه های جدید جنگ دشمن اشاره و اظهار کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند ابزار دشمنی استکبار تغییر کرده است .

پدر دانش بیو تروریسم ایران به اهداف بیو ترورییسم اشاره کرد و گفت: انسان، دام و طیور، نباتات، محیط زیست، غذا و دارو و آب اشامیدنی از جمله اهداف آن می باشد.

وجود دشمن توهم نیست بلکه تهدیدی جدی است

وی گفت: برخی وجود دشمن را توهم می دانند در حالی که اگر نگاه واقع بینانه داشته باشند می بینیند که چطور استکبار در سخنان خود به این دشمنی ها اشاره می کند.

وی گفت: هنری کسینجر از سیاستمداران آمریکا به صراحت گفته اگر خاورمیانه را بخواهیم در اختیار داشته باشیم باید نفت آن را کنترل کنیم و اگر بخواهیم مردم آن را همراه کنیم باید غذایشان را کنترل کنیم.

منتقد جدی تراریخته در کشاورزی هستم

این پژوهشگر بیوتکنولوژی گفت: با وجودی که از ترکیب و مواد تراریخته محصولات مفیدی در زمینه پزشکی بوجود آوردم اما منتقد جدی این روش در زمینه کشاورزی هستم چرا که مطمئنم در حوزه محیط زیست و کشاورزی این روش از راه درستش انجام نمی شود.

وی گفت: امروز معاون محیط زیست باید پاسخ دهد چرا از مواد تراریخته ای استفاده می کنند که محیط زیست و کشاورزی ما را نابود می کند.

اخراج استاد منتقد در دولت مدعی آزادی بیان

موسس انجمن بیوتکنولوژی ایران با انتقاد از نوع برخوردها با منتقدین تراریخته در دولت گفت: در دولتی که مدعی آزادی است استادی که بیش از ۳۰ سال سابقه خدمت داشته به خاطر انتقاد از استفاده مواد تراریخته در محیط زیست اخراج شده است.

این پژوهشگر برتر کشور گفت: با وجود این کارشکنی ها و هجمه ها اجازه نخواهیم داد عده ای نفوذی ایران را به موش آزمایشگاهی تبدیل کنند.

مردم از دولتها مطالبه کنند

پروفسور کرمی ادامه داد: دغدغه من در زمینه مواد تراریخته مسئله ای علمی است و مردم در هر دوره ای باید از دولتی که به آن رای دادند حقوق شهروندی خود را مطالبه کنند و یکی از مهمترین و جدی ترین مطالبه مردم در مورد غذایی است که مصرف می کنند از این رو باید از مسئولین بخواهند چرا به مردم محصولات خوراکی که به صورت تراریخته تولید می شود را معرفی نمی کنند؟! چرا سازمان غذا و دارو آزمایشگاه مواد تراریخته ندارد؟

بی تفاوتی در اسلام معنا ندارد

وی با انتقاد از بی تفاوتی در این زمینه گفت: فرهنگ انقلابی و اسلامی ما اجازه بی تفاوتی نسبت به این مسائل را به ما نمی دهد چرا که در اسلام بی تفاوت بودن نسبت به مسائل پیرامون خود معنا ندارد.

این استاد پدافند غیر عامل گفت: طبق گفته وزیر اطلاعات بعد از شهادت دانشمندان هسته ای موصاد به این نتیجه رسید ترور به این شکل دیگر جوابگو نیست و باید بدون سلاح و به صورت بی صدا اندیشمندان و دانشمندان ایران را از بین ببرند و نمونه هایی از ازکسانی که قربانی بیوتروریسم شده اند در کشور وجود دارد.

ترکیب فقه کلاسیک و علم جدید معجزه می کند

این محقق و پژوهشگر برجسته ادامه داد : برای حل مشکلات کشور واقعا از دو گروه حوزه و دانشگاه کمک می خواهیم که بتوانند فرهنگ خودباوری و اتکاء به سرمایه های خودی را در بین مردم نهادینه کنند چرا که اگر فقه کلاسیک و علم جدید با هم ترکبیب شود معجزه از آن بیرون می آید.

پروفسور کرمی تصریح کرد: دشمن امروز به این نتیجه رسیده است که بهترین راه مقابله با ایران از بین بردن باورهای جوانان و تغییر سبک زندگی مردم است و به دفاع پیش دستانه روی آورده است و فرهنگ جامعه را طوری به پیش می برد که مردم را از دفاع از ارزش ها و شهید دادن در این راه خسته کند.

برجام و سند۲۰۳۰ دفاع پیشدستانه غرب

وی برجام و سند ۲۰۳۰ دو نمونه از دفاع پیش دستانه دشمن دانست که در آن باورهای ساختاری جوانان و کودکان را تغییر می دهند.
این استاد برجسته افزود: کاری که شهدا و رزمندگان مدافع حرم در از بین بردن داعش کردند کار کمی نبود و متاسفانه در کشور ما عده ای نمی خواستند این رویداد عظیم آنطور که باید در بین مردم بزرگ جلوه کند.

وی با ذکر خاطره ای ادامه داد: در یکی یک از سفرهای اروپایی یکی از اساتید مشهور به من گفت شما چطور توانستید داعش را از بین ببرید و این همه عظمت را از کجا آوردید چرا که به نظر اروپاییا این پیروزی بزرگترین پیروزی قرن است.

 عده ای نخواستند پیروزی داعش در کشور بلد شود

وی افزود: با این حال در کشور ما کسانی نخواستند پیروزی داعش و جبهه مقاومت بلد شود.

پروفسور کرمی ادامه داد: یکی از ملوانان آمریکایی که توسط ایران به اسارت گرفته شده بود در صحبت های خود با دیگر نیروهای آمریکایی گفته بود که اگر ما در خلیج فارس با ایرانی ها نمی جنگیدیم باید با آنها در آمریکا بجنگیم و من برای دفاع از آمریکا امروز اینجا حضور دارم .

وی ادامه داد: حال که این منطق در بین رزمندگان و جوانان ما در دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی در سوریه و عراق وجود دارد عده ای نفوذی غرب زده به حضور آنان اشکال وارد می کنند!

وی ادامه داد: تغییر سبک زندگی و حمله ای که دشمن به دنبال آن است در همین موارد مشهود است.

پروفسور کرمی گفت: این که امروز در جمهوری اسلامی استاد علوم سیاسی برای اینکه پا بر روی پرچم رژیم اشغالگر اسراییل نگذارد به حرکات آکروباتیک رو می آورد و حتی ارزش های کشورش را هم فراموش می کند نشان از غربزدگی و محو شدن در فرهنگ غرب دارد که اجرای این تفکر در سند ۲۰۳۰ دنبال می شد.

این پژوهشگر برتر اظهار کرد: امروز غرب بسیاری از دانسته ها و رفتارهای خود را اشتباه می داند و در صدد بازگشت از آن است اما عده ای در کشور می خواهند همان راهی را بروند که خود غرب امروز از آن روی گردان است .

رییس مدیریت بحران کشور استعفا دهد!

استاد پدافند غیر عامل با انتقاد از وضعیت مدیریت بحران در کشور گفت: از رییس مدیریت بحران کشور می خواهم استعفا دهد چرا که بدرد این پست نمی خورد و مدیریتش مدیریتی پس از بحران است .

پروفسور کرمی ادامه داد: در همه کشورهای پیشرفته بحران ها در زمان های صلح و آرامش پیش بینی می شود و برای آن برنامه ریزی صورت می گیرد و در کشور ما پس از بحران تازه تصمیم می گیرند که چه کار کنند که یک نمونه آن در وضعیت مردم کرمانشاه مشهود است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.