1396-09-26 08:09
900
0
47910
سردار شریف در گرگان :

دشمن شکست‎های خود را با ماجراجویی‎های جدید مخفی می‎کند/ دشمن به دنبال اشباع افکار عمومی دنیا و مدیریت آن است

مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: دشمن شکستهای پیایی خود را با ایجاد ماجراجویی های جدید مخفی می کند تا از مواجهه و پاسخگویی بابت این شکستها فرار کنند . مثل موضوع تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی یا موضوع استعفای مشکوک رفیق حریری یا تغییر پادشاهی عربستان و ... .

به گزارش گلستان ما، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه ، صبح امروز یکشنبه 26 آذر ماه در نشست صمیمی با فعالان رسانه ای استان گلستان که در محل سازمان بسیج رسانه استان برگزار شد گفت : جبهه رسانه ای دشمن در طول 40 سال اخیر همواره به طرح شبهات و سناریوهای گوناگون پرداخته و به دنبال القاء ناکارآمدی نظام و انقلاب اسلامی است .

دشمن شکستهای پیایی خود را با ایجاد ماجراجویی های جدید مخفی می کند تا از مواجهه و پاسخگویی بابت این شکستها فرار کنند . مثل موضوع تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی یا موضوع استعفای مشکوک رفیق حریری یا تغییر پادشاهی عربستان و ... .

دشمن با دادن خوراک های رسانه ای متنوع و متکثر به دنبال اشباع افکار عمومی دنیا و مدیریت آن به شکل دلخواه خود هستند .

در ماجرای فتنه 88 ؛ شبکه BBC ، اولین خبرهای خود را با هدف القاء شبهه درباره نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آغاز کرد و آنرا ادامه داد و به فتنه دامن زد .

در فتنه سال 88 ، برخی از سیاسیون و بخشی از مردم ، فریب فضاسازی های کاذب رسانه ای دشمن را خوردند و بر موج رسانه ای آنان سوار شدند و آن همه خسارت برای کشور به بار آوردند .

رسانه های ما باید با هوشمندی مراقب تاکتیک و تکنیک هایی که از طرف دشمن بکار گرفته می شود باشند و در مقابله با آن به شکل دقیق و بدیع عمل کنند .

اصحاب رسانه ما در مجموعه های خبری مختلف کشور در جنگ نابرابر رسانه ای و هیاهوهای خبری دنیا ، نباید دچار انفعال و یأس شوند و ضروری است با دقت به امورات و مسایل اساسی کشور بپردازند و توانمندی ها و رشد و آبادانی چشمگیر نظام را مورد توجه قرار دهند و برای رفع کاستی های موجود و نقاط ضعف هم تذکرات لازم را بدهند .

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.