1396-09-23 06:22
513
0
47782
معاون سیاسی سپاه پاسداران در گرگان:

قدرت بازدارندگی ایران هر روز در حال افزایش است / لکه ننگی به نام داعش با قدرت شهدای ما نابود شد

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروزه دشمنان اسلام هم به این امر واقف هستند که قدرت بازدارندگی ایران در حال افزایش است.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان ؛ سردار رسول سنایی راد در جمع طلاب و روحانیون استان گلستان اظهار کرد: ما اگر بخواهیم از قدرت دفاعی خود بکاهیم و از داشته هایمان نتوانیم به خوبی استفاده کنیم همان می شود که صدام و امثال صدام به ایران حمله کند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: کشور هایی که در مقابل ایران ایستادگی می کنند بزرگترین هدفشان درآمد زایی در خصوص فروش سلاح است، امروزه به هر طریقی می خواند با فروش سلاح هم درآمد زایی بکنند هم مردم را بر علیه ایران بشورانند. شما می توانید ببینید که بیشترین فروش سلاح امریکا در چه کشورهایی بوده است.

سردار سنایی راد با بیان نقطه ضعف کشور ایران در دفاع مقدس تصریح کرد: ما بعد از جنگ به بازدارندگی رسیدیم با بازدارندگی دشمن به خودش اجازه نمی دهد که فکر حمله به کشور ما را داشته باشد چه برسد به خود حمله کردن.

وی خاطر نشان کرد: امروزه کشورهای متجاوز به دنیای اسلام به خوبی این مسأله را درک کرده اند که قدرت اسلام نه تنها تغییری نکرده بلکه هر روز قدرت بازدارندگی هم در حال افزایش است، این را در مسائل امروزی کشورهای اطراف خود مشاهده کرده ایم.

این مقام مسئول گفت: امروز روحیه جهادی در دنیای اسلام حاکم شده است امروزه کشورهای غرب چشم دیدن این روحیه جهادی را ندارند، امروز ایران موفق شد قدرت هم افزای خودش را بسیار گسترش دهد که در خاورمیانه ایران را متمایز از کشورهای دیگر کرده است.

سردار سنایی راد با بیان اینکه برخی ها خواستند با جنگ نیابتی به پیروزی برسند اذعان داشت: در فتنه 88 عناصر انگلیس به ایران وصل بوده است، این نیازمند هوشیاری علماء روحانیون استان را می رساند تا بتوانند جلوی نفوذ را بگیرند.

لکه ننگی به نام داعش با قدرت شهدای ما حذف شد

وی در ادامه بیان کرد: امروز با قدرت شهدای ما، لکه ننگی به نام داعش را از چهره اسلام برچیده شده است، داعش در حال بی آبرویی اسلام بوده است، شهدای هسته ای و شهدای مدافع حرم ما توانسته در مقابل این کفار قد علم کنند و محوشان کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه داعش قصد نشان دادن خشن بودن چهره اسلام  را داشت تاکید کرد: مسیر برادری و عزت مسلمانان در مسیر تقویت اسلام به خوبی جواب داده است و توانستیم با وجود وحدت حاصله فتنه های دشمنان با محو کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.