1396-09-23 05:12
1084
0
47777
مسئول بسیج رسانه گلستان خبرداد:

ارسال 500 اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر گلستان / 25 آذر آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره

مسئول بسیج رسانه گلستان گفت : حدود 500 اثر از سوی خبرنگاران و اهالی رسانه استان گلستان تا بیست و دوم آذر ماه برای شرکت در سومین جشنواره رسانه ای ابوذربه دبیرخانه ارسال شده است.

به گزارش گلستان ما ؛ علی محمد جعفری مسئول بسیج رسانه استان گلستان اظهارکرد : با توجه به تمدید مهلت ارسال آثار خبرنگاران به سومین جشنواره رسانه ای ابوذر تاکنون 500 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است .

وی ادامه داد : با توجه به درخواست های خبرنگاران برای تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره این مدت تا 25 آذر تمدید شده و علاقمندان می توانند در15 موضوع جشنواره آثار خود را ارسال نمایند .

جعفری به موضوعات جشنواره اشاره کرد و گفت : از این تعداد 9 موضوع عمومی و 6 موضوع اختصاصی و بومی استان گلستان در این دوره از جشنواره در نظر گرفته شده است .

به گفته وی ، هر شرکت کننده می تواند در 5 موضوع و برای هر کدام سه اثر که در فاصله زمانی اول دی ماه 95 تا 24 آذر ماه 96 منتشر شده را تا 25 آذر به دبیرخانه ارسال کند.

مسئول بسیج رسانه استان گلستان تصریح کرد: در این جشنواره  قالب های خبر، تیتر، گزارش، مقاله و عکس خبری، یادداشت و سرمقاله و اینفوگرافی و فیلم کوتاه انجام شده است.

جعفری بیان کرد: جوایز نفر برتر هر قالب 500 هزار تومان، نفر دوم 400 هزار تومان و نفر سوم 300 هزار تومان  است و نفرات برتر به مشهد مقدس اعزام می شوند.

مسئول بسیج رسانه استان گلستان از اصحاب رسانه ای می خواهند در جشنواره  شرکت کنند، خواست هر چه زودتر در زمان باقی مانده ارسال آثار خود را ارسال کنند.

گفتنی است ؛ در دومین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر گلستان حدود یک هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.