1396-09-22 14:57
1159
1
47763
استاندار گلستان :

رسانه ها در بسیاری از معادلات نقش پررنگی دارند / با هیچ کس عقد اخوت نبستم / نگاه سهم خواهی‌ برخی افراد به استان آسیب وارد می‌کند

استاندار گلستان گفت:فشارهای حاشیه‌ ای هیچ تاثیری بر تصمیم من ندارد و با ارزیابی و نگاه صبورانه به فکر اصلاح هستم و بخشی از وقت روزانه خود را به بررسی این موضوعات اختصاص می دهم .

به گزارش گلستان ما ؛ سید مناف هاشمی استاندار گلستان در نشست هم‌ اندیشی با مدیران رسانه ای استان اظهارکرد: امروز در دنیا موضوع اتاق شیشه ای و دهکده جهانی به خاطر وجود رسانه ها و شبکه های اجتماعی پررنگ تر از قبل مطرح است .

وی ادامه داد: رسانه ها تاثیر بسزایی در جامعه امروز دارد و در بسیاری از معادلات نقش پررنگی دارند و دلیل آن این است که مردم با یک گوشی همراه همه اطلاعات مورد نیاز خود را کسب می‌کنند.

استاندارگلستان با بیان اینکه در حوزه توسعه‌ باید نگاه کرد که در دیگر استان‌های کشور چه اتفاقی رخ داده و باید برنامه‌ های توسعه‌ ای کشورمان را با دیگر کشورها مقایسه کنیم، افزود: برای رسیدن به توسعه و دستیابی به برنامه‌ها باید مسائل و مشکلات داخلی خود را رفع کنیم و نباید با برخی از مقایسه‌ ها خود و مردم را ناامید کنیم.

وی با بیان اینکه اقتصاد حوزه فرهنگ و ارشاد قابل مقایسه با خیلی از بخش ها نیست، گفت: با تحقق توسعه در استان بسیاری از مسائل و مشکلات در بخش‌های مختلف رفع می‌شود و اگر رونق اقتصادی در استان تحقق یابد بسیاری از مسائل مطبوعات و دیگر بخش‌ها رفع می‌شود.

هاشمی به درآمد متوسط پائین در استان اشاره کرد و گفت: از روز نخست فعالیت با رویکرد حرکت به سمت توسعه شروع به کار کردم اما این توسعه با پول دولتی اتفاق نخواهد افتاد و علاوه برآن باید به دنبال جذب منابع بخش خصوصی باشیم.

وی با بیان اینکه منابع بخش خصوصی مرز ندارد ، افزود : از حضور همه کسانی که قصد سرمایه گذاری در استان را دارند استقبال و حمایت می کنم .

استاندار با بیان اینکه برای تغییر و تحول در مدیران استان نباید عجله داشته باشیم، گفت: با هیچ کس عقد اخوت نبستم و بیاد با شناخت نسبت به مدیران جابجایی ها را انجام دهم و رفاقت من فقط برای کاری است و برای کار کردن به استان آمده ام .

وی با اشاره به اینکه تحت تاثیر هیچ فشاری قرار نخواهم گرفت ، افزود: فشارهای حاشیه‌ ای هیچ تاثیری بر تصمیم من ندارد و با ارزیابی و نگاه صبورانه به فکر اصلاح هستم و بخشی از وقت روزانه خود را به بررسی این موضوعات اختصاص می دهم .

به گفته هاشمی ؛ برخی از مسائل توسعه‌ استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و نباید منفعت‌ خود را بر مسائل استان ارجع بدانیم در برخی مسائل مانند کبدی این میزبانی خوب استان تحت تاثیر یک اقدام قرار گرفت که می تواند استان گلستان را از چندین میزبانی خوب محروم کند.

وی تاکید کرد: مسیر من انتخاب افراد شایسته برای استان است و نگاه سهم خواهی‌ برخی افراد به استان آسیب وارد می‌کند.

استاندار گلستان اذعان داشت: اگر می خواهیم در راه توسعه استان پیش برویم باید از ظرفیت گردشگری در بخش‌ های مختلف مانند جزیره آشوراده ، تله کابین ، بوم گردی ، جنگل گلستان و ... استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه سعی کردیم با برطرف کردن موانع در بخش صنعت رونق را ایجاد کنیم گفت: در این مدت میزان تسهیلات را از 39 میلیارد تومان از ابتدای مسئولیت به 201 میلیارد تومان رساندیم تا مشکلات واحدها رفع شود.

هاشمی به تشکیل 3 شورای راهبردی برای رفع مشکلات و نیازهای استان اشاره کرد و افزود: در حوزه رسانه، جوانان و بانوان این شوراها ایجاد می شود که در حال تکمیل آن هستیم و سعی داریم از همه گروه ها در این شوراها استفاده ‌کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

علی اصغر طغرایی

سلام علیکم استاندار محترم مستدعی طرح جامع مهندسی فرهنگی استان را با محوریت حضرت امام خمینی س و مقام معظم رهبری و..مصوب واجرا نمائید ..لبیک یا حسین ع

0
0
پاسخ
1396-09-22 16:20

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.