1396-09-22 08:45
1229
2
47748
تبعیض ها کی به پایان می رسد ؟

تبعیض استانداری میان رسانه های گلستانی / انتقاد پایگاه های خبری از روابط عمومی استانداری

با توجه به این موضوع که استاندار جدید گلستان، چند صباحی است کرسی مدیریت استانداری گلستان را بدست گرفته است، اما شاهد آن هستیم که مسئولین، این نهاد دولتی در استان، همچنان سنگ تبعیض بین پایگاه های خبری فعال در استان با خبرگزاری ها و نشریات را به سینه می زنند. 

به گزارش گلستان ما به نقل از شبکه اطلاع رسانی کاسب امین از گرگان؛ "سید مناف هاشمی" استاندار گلستان در نخستین دیدار خود با مدیران نشریات و خبرگزاری ها استان گلستان که امروز برگزار شد، با بیان این مطلب که نقش مطبوعات و اطلاع رساني در توسعه استان از جايگاه بالايي برخوردار است و با اميد بسوي توسعه پیش رویم، این را باید متذکرشویم که چرا در این دیدار از رسانه های فعال خبری که منظور ما همان پایگاه های خبری و شبکه های اطلاع رسانی فعال در استان هستند، در این نشست دعوت نشدند.

اگر موضوع مجوز فعالیت است، باید به عرض دوستان روابط عمومی برسانیم که بسیاری از پایگاه های خبری فعال استان گلستان که چه بسا از بسیاری از خبرگزاری ها و نشریات استانی به روز تر بوده و فعالیت لحظه ای دارند، دارای مجوز فعالیت هستند. چرا این رسانه ها در این نسشت حضور ندارند. آیا این امر تبعیض نیست؟

34543

بهتر نبود استاندار گلستان به مسئولین روابط عمومی خود گوشزد کند که رسانه های فعال و غیر فعال را شناسایی و ارزیابی و سپس آن ها را دعوت کند تا هم به مشکلات آنها پرداخته و هم درد مردم را به گوش استاندار برساند.

در همین راستا، یکی از مدیران پایگاه های خبری در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این رفتار مدیران روابط عمومی و استانداری در قبال مدیران پایگاه های خبری فعال در استان، جفا در برابر زحمات آنهاست.

این فعال رسانه در ادامه اظهار کرد: مسئولین استانداری و روابط عمومی می توانند با یک سرچ ساده در اینترنت راحت اخبار استان را مشاهده کنند و ببینند که کدام یک از رسانه های خبری استان فعال تر از خبرگزاری ها و نشریات هستند.

23432

وی افزود: اگر مسئولین امر استانداری ،خبرگزاری ها و نشریات را مشاهده کنند، میبینند که نشریات یا خبرگزاری ها، اخبار را کپی برداری و یا تعداد اخبار تولید کم تری نسبت به پایگاه های خبری دارند.

به هر حال امیدواریم نگاه مسئولین روابط عمومی استانداری و شخص خود استاندار، به پایگاه های خبری استان تغییر پیدا کند و در جلسات آینده از مدیران مسئول این رسانه ها دعوت به عمل آورند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

مدیر مسئول

الان اقای خاندوزی برای چی توی این جلسه هستن ؟ایشون یک ماهنامه جرجان دارن که در سال دو بار هم منتشر نمیشه واقعا جای تساف داره که خبرنگاران و مدیران زحمتکش سایتها و پایگاه های خبری و برخی رسانه های دیگر نیستن ولی سیاسی کاری باعث شده امثال خاندوزی توی این نشست باشه

0
0
پاسخ
1396-09-22 08:50
عدالت

دقیقا به نکته زیبایی اشاره کردید این روابط عمومی استانداری گزینشی عمل می کند واصلا شان خبرنگاران را رعایت نمی کنه مثلا روزنامه گلستان نو به مدیرمسولی محمدآذری که نخستین نشریه هفتگی گلستان هست که با مجوز روزنامه کشوری نیز دوده است بدون وقفه منتشر میشود به دلیل اینکه مدیرمسولش سیستانی هست همواره مورد بی مهری قرار می گیرد وحتی شنیده شده است که ایشان در همین جلسه نیز با عنوان اینکه ما از اقلیت هستیم اعتراض خود را بیان کرده است. باید منتظر عواقب بعدی این رفتار روابط عمومی نسبت به این فعال رسانه ای استان وفعال اجتماعی فرهنگی سیستانیها باشن.

0
0
پاسخ
1396-09-22 15:58

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.