1396-09-21 11:51
626
0
47726
مسوول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در گلستان:

مواضع ترامپ تداوم اقدامات خصمانه آمریکا نسبت به اسلام و قدس است/ حکام اسلامی در رفتارشان با نظام سلطه بازنگری کنند/ استکبار جهانی نمی‎تواند جلوی رشد اسلام را بگیرد

مسوول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در گلستان با تاکید بر غیرقابل اعتماد بودن آمریکای جهانخوار گفت: مواضع ترامپ تداوم اقدامات خصمانه آمریکا نسبت به اسلام و قدس است.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام سید علی طاهری صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران اقدام دولاند ترامپ رئیس‎جمهور آمریکا را در به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد و رفتار ترامپ را نابخردانه دانست و گفت: «فلسطین» اولویت جهان اسلام و مایه ذلت و سرافکندگی استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه سخنان ترامپ تداوم اقدامات خصمانه آمریکا نسبت به موضوع اسلام و قدس است، تصریح کرد: قدس شریف قبله اول مسلمانان بوده و جایگاه بسیار بالایی در جهان اسلام دارد.

مسوول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در گلستان افزود: رژیم صهیونیستی از زمانی که قدس را غصب کرد اهانت‌های زیادی را به قبله اول مسلمانان آغاز کرده است این مسئله تداوم همان سیاست‎های خصمانه آمریکا و تفکر صهیونیستی به سرکردگی آمریکا بر علیه اسلام است.

طاهری با یادآوری این مطلب که «عدو شود سبب خیر»، ابراز کرد: اعلام این خبر انزجاری را در عالم اسلام و فراتر از آن ایجاد کرد همه کسانی که نظرشان این بود که منطقه را آرام نگه دارند این اقدام ترامپ را یک اقدام تنش‌زا اعلام کردند که بی اثر هم نبود و ترامپ را وادار به عقب‌نشینی کرد.

وی ابراز امیدواری کرد اعتراضات صورت گرفته در سطح جهان علیه رئیس‎جمهور آمریکا؛ درس عبرتی برای سیاستمداران نظام سلطه باشد تا دیگر چنین جسارتی را به قدس شریف انجام ندهند.

مسوول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در گلستان گفت: امت اسلامی باید از همین اقدام ترامپ پی ببرد به آن نکاتی که جمهوری اسلامی از زمان حضرت امام راحل اعلام کرد « نگاه آمریکا نسبت به اسلام منفی است» و این مسئله اینجا خودش را کاملا آشکار می‎کند.

طاهری بیان کرد: فرصت خوبی است که امت اسلامی به ویژه حکامی که خودشان را مسلمان می‌دانند یک بازنگری در نحوه ارتباط‎شان و نگاهشان به نظام سلطه به سرکردگی آمریکا داشته باشند.

وی با ابراز اینکه اقدام نابخردانه ترامپ موجب اتحاد بیشتر امت اسلامی می‎شود، تصریح کرد: ترامپ و اوباما دو روی یک سکه هستند و هیچ فرقی باهم ندارند سیاست اوباما این بود که با لبخند و از طریق فریب دادن می‎خواست به امت اسلامی ضربه بزند و اقدام ترامپ به این شکل بود که شمشیر را از رو کشیده و چهره واقعی اش را آشکار کرده است.

مسوول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در گلستان گفت: سیاست‌های آمریکا منتهی به این می‌شود که امت اسلامی از هم بپاشد و جلوی رشد توجه به اسلام گرفته شود.

طاهری افزود: اقدام ترامپ هیچ تفاوتی با سیاست‌های قبلی سیاستمداران آمریکایی ندارد و در راستای مقابله با اسلام اصیل این اقدامات در حال انجام است./فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.