1396-09-20 04:58
2009
0
47641
بازیکن گلستانی و خوش آتیه باشگاه استقلال تهران:

اقدام ترامپ ناشی از عجز و ناتوانی آمریکایی ها در منطقه است/ شیعه و سنی در مقابل این جنایت به پاخیزند

آرمین سهرابیان بازیکن کردکویی و خوش آتیه باشگاه استقلال تهران ضمن محکومیت اقدام ننگین و نابخردانه آمریکا مبنی بر اعلام قدس شریف بعنوان پایتخت رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی خواستار وحدت و همبستگی بین مسلمانان جهان در جهت مبارزه با این رژیم خبیث شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ آرمین سهرابیان بازیکن خوش آتیه باشگاه استقلال تهران در گفتگو با رادکانا، با اشاره به اقدام نابخردانه ترامپ مبنی بر اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: این اقدام رئیس جمهور آمریکا در پی سرخوردگی‌ های ناشی از شکست های پی در پی استکبار جهانی است.

وی افزود: همچنین اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی ناشی از عجز و ناتوانی آمریکایی ها در منطقه است که تاکنون توطئه های زیادی در منطقه ایجاد کردند.

سهرابیان تصریح کرد: آمریکایی ها و اسرائیلی ها در هیچ ‏کاری موفق نبودند و در این کار نیز شکست خواهند خورد.‏

شیعه و سنی در مقابل این جنایت به پاخیزند

مدافع استقلال تهران تأکید کرد: باید همه کشورهای مسلمان اعم از شیعه و سنی در مقابل این جنایت که تاریخ ‏اسلام را تغییر می‌دهد به پاخیزند.‏

وی ضمن تأکید بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن حرکت نابخردانه آمریکایی ها در زمینه اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، گفت: امروز ایران اسلامی طلایه‌دار وحدت و نظام سلطه طلایه‌دار تفرقه است و هدف ‏استکبار  از ایجاد تفرقه این است که هیچ کشوری در مقابل آن‌ها قرار نگیرد و جلوی حرکت‌های ‏اسلامی و محور مقاومت را بگیرند.‏

بازیکن کردکویی استقلال تهران با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل دائما برای چپاول کردن سرمایه های مسلمانان برنامه ریزی می کنند، متذکر شد: وظیفه همه مسلمانان است که دشمن مشترک خود را بشناسند و مواظب مکر و حیله آنان باشند.

آرمین سهرابیان بازیکن آینده دار اهل روستای سرکلاته خرابشهر شهرستان کردکوی است که درحال حاضر بعنوان مدافع در تیم استقلال تهران توپ می زند.

وی سابقه درخشان حضور در تیم سپاهان اصفهان و حضور در تیم های ملی پایه فوتبال را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.