1396-09-18 07:43
1797
1
47571
رئیس دانشگاهی که براحتی دور خوردY

رقابت پنهان برای ریاست دانشگاه ، یغمایی را به مسلخ برد / پروژه برکناری یغمایی با سخنرانی ظریفیان کلید خورد

قرار است روز سه شنبه 21 آذرماه غلامرضا ظریفیان یکی از عناصر اصلی فتنه 88 در دانشگاه گلستان سخنرانی کند ، سیاسیون افراطی با این انتخاب "یغمایی" را دور خواهند زد .

به گزارش گلستان ما ؛ حکم 4 ساله "فرهاد یغمایی" رئیس دانشگاه گلستان 16 دیماه یعنی حدودا یک ماه دیگر به پایان می رسد اما او به دنبال تمدید این حکم است و قولهایی هم برای اصلاح امور و انجام فعالیتهای بهتر در جهت توانمندشدن دانشگاه گلستان در صورت ابقا به بالادستی ها داده است .

اما در عین حال برخی از همفکران سیاسی یغمایی نیز با توجه به پایان فعالیت چهارساله وی و عطش ریاست بر یکی از مهمترین دانشگاههای استان ،  تحرکاتی را برای احراز پست وی شروع کرده اند و لابی هایی هم با وزارت علوم و دکتر غلامی نفر اول وزارتخانه برای این جابجایی صورت گرفته است .

برخی سیاسیون چپ در حال حاضر بهترین ابزار برای "گذار" از یغمایی را در دام اندختن وی و ایجاد "رزومه منفی" عنوان کرده اند و از این رو تلاش کرده اند به مناسبت روز دانشجو برنامه ای بگیرند و از سخنرانی دعوت کنند که "تبعاتش" برای رئیس دانشگاه گلستان زیاد شود و سوابق منفی از وی درج شود .

این پروژه کلید خورد و قرار است روز سه شنبه 21 آذرماه "غلامرضا ظریفیان" یکی از عناصر اصلی فتنه 88 در دانشگاه گلستان سخنرانی کند . سیاسیون افراطی با این انتخاب یغمایی را آماج حملات اصولگرایان قرار می دهند و تغییر یغمایی ظرف یک ماه آینده به راحتی انجام می گیرد.

گفتنی است ظریفیان عضو افراطی جمعیت توحید و تعاون و هسته اصلی فتنه های ۷۸ و ۸۸ ، معاون دانشجویی وزارت علوم در زمان تصدی " مصطفی معین" است . از وی به عنوان کسی که در حوادث کوی 78 دست داشته است یاد می شود ، غلامرضا ظریفیان به همراه "جعفر میلی‌منفرد" و علی محدث خراسانی از اساتید دانشگاه امیرکبیر و از حامیان برگزاری تحصن اساتید تندرو و رادیکال این دانشگاه در سال88 بودند .

و همچنین این سه نفر مشوق اساتید دانشگاه امیر کبیر برای شرکت در تحصن 26 خرداد اساتید دانشگاه‌های تهران در مسجد دانشگاه تهران در سال 88 شدند ، حالا سوال این است که چگونه چنین فردی با این سوابق ضد امنیتی به اسم روز دانشجو به دانشگاه گلستان دعوت و به وی مجوز سخنرانی داده شده است ؟ آیا دکتر یغمایی با این سخنرانی به عمر ریاست خود در دانشگاه گلستان خاتمه خواهد داد ؟

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

دانشجو

یغمایی خودش سردسته است

0
0
پاسخ
1396-09-18 09:19

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.