1396-09-16 09:30
960
0
47498
طی مطلبی صورت گرفت :

واکنش جمنا گرگان به حرکت اخیر ترامپ

ضمن محکوم کردن این اقدام تحریک آمیز وظالمانه آمریکا واعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین به رئیس جمهور محترم ودولت مردان یادآوری می کنیم از اتفاقات حادث شده درس عبرت بگیرند.

به گزارش گلستان ما ؛ جمنا گرگان به حرکت اخیر رئیس جمهور آمریکا واکنش نشان داد .

"امشب 15آذر 96 رئیس جمهورتاجر پیشه آمریکا نتیجه چهاردهه سازش سران خیانتکار وترسوی فلسطین با اسرائیل را که تحت زعامت واعتماد به آمریکا صورت گرفته بود را به باد داد .

وی با اعلام رسمی قدس بعنوان پایتخت اسرائیل ، ثابت کرد که اصلا نمیشود به آمریکا اعتماد کرد.

بلایی که قبلا بر سر لیبی آورده بودند و منجر به نابودی و کشته شدن معمر قذافی شد و بعدها همین کلاه بزرگ را تحت عنوان برجام بر سردولت یازدهم ایران گذاشت. کلاهی که بجز هیچ نصیب ایران نکرد ولی همه چیز را از ما گرفت.

ما ضمن محکوم کردن این اقدام تحریک آمیز وظالمانه آمریکا واعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین به رئیس جمهور محترم ودولت مردان یادآوری می کنیم از اتفاقات حادث شده درس عبرت بگیرند و قید مذاکره واعتماد به آمریکا را بزنند .

بجای فکر کردن به برجام های بعدی دنبال اجرای واقعی اقتصاد مقاومتی وتکیه برتوان داخلی واعتماد به جوانان باشند و مهمتر از همه خدمت رسانی ویژه به مردم و رفع مشکلات و دغدغه های معیشتی ، ازدواج ، اشتغال ، مسکن ، مهار گرانی و حذف رکود حاکم برصنایع و شرکت ها و کارخانجات را سرلوحه کار خود قرار دهد .

این اقدامات علاوه بر محبوبیت ایشان بین  مردم ،باعث تحکیم پایه های نظام اسلامی می شود وضمن  برآشفته کردن خواب دشمنان، تمام تحریم ها را نیز بی اثر  می کند.

فااعتبروا  یا اولی الابصار

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان گرگان

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.