1396-09-15 14:28
697
0
47487
مدیر حوزه علمیه اهل سنت سقر یلقی آق قلا :

وحدت میان شیعه و سنی عامل پیش برنده اسلام است

مدیر حوزه علمیه اهل سنت سقر یلقی آق قلا گفت : وحدت میان شیعه و سنی یک عامل پیش برنده اسلام است به طوری که این وحدت برای دشمنان ما هراس ایجاد می کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، آخوند سلاق مدیر حوزه علمیه اهل سنت سقر یلقی آق قلا و امام جماعت اهل سنت روستای سلاق در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم(ص) گفت : وحدت میان شیعه و سنی یک عامل پیش برنده اسلام است به طوری که این وحدت برای دشمنان ما هراس ایجاد میکند.

وی افزود: البته این هراس به جا است زیرا که مسلمانان متحد در همه جا مقابل دشمن خود پیروز هستند و اجازه نفوذ هرگونه دشمن را نخواند داد.

مدیر حوزه علمیه اهل سنت سقر یلقی آق قلا ادامه داد : همچنین وحدت میان مسلمانان در ایران اسلامی همانند انقلاب اسلامی کشورمان در همه کشور ها الگو شده است که می توان با اتحاد و همدلی مشکلات خود را حل کنند که این موضوع برای دشمنان ما به هیچ وجه خوش آیند نیست.

آخوند سلاق تصریح کرد : تدبیر حضرت امام خمینی(ره) و نامگزاری این هفته به نام هفته وحدت بسیار هوشمندانه و به نفع دنیای اسلام بوده است که به یک نماد وحدت آفرین برای برادران اهل سنت و تشیع تبدیل شده است.

امام جماعت اهل سنت روستای سلاق خاطر نشان کرد : خداوند درباره حضرت محمد(ص) فرموده است: «وَما اَرْسَلْناکَ اِلّا رَحْمَةً لِلعالَمینَ»، یا محمد! ما شما را نفرستادیم، مگر اینکه رحمتی برای عالم باشی، یعنی برای کره زمین فرستادیم، حضرت محمد(ص) یک پیامبر رحمة للعالمین است، یعنی پیامبری است که خاتم النبیین است که به بعد از رسول الله(ص) پیامبر دیگری نخواهد آمد، زیرا «مَّا کَانَ مُحَمَّدٌ أَبَا أَحَدٍ مِّن رِّجَالِکُمْ وَلَکِن رَّسُولَ اللَّهِ وَخَاتَمَ النَّبِیِّینَ». بنابر این رسول اکرم(ص) تنها پیامبر یک گروه یا اقلیم خاصی نیست.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.