1396-09-15 17:33
733
0
47475
انتقاد از پخش تیزرهای پرهزینه ؛

در بهزیستی گلستان چه می گذرد ؟ این چه نحوه برخورد با معلولین است ؟

خیلی جالب است بهزیستی گلستان به همین افرادی که تحت پوشش دارد با چنین کیفیت بدی رسیدگی می کند آن وقت شبها تیزر پخش می کند که هر کجا خیابان خوابی دیدید به ما اطلاع دهید.

به گزارش گلستان ما ؛ در این روزها که در تقویم رسمی کشور روزی بنام معلولین دیده شده متاسفانه زخم های این قشر ضعیف سرباز کرده و هر روز شاهد انتقادات، اعتراضات و کوتاهی هایی در این عرصه هستیم .

اگر چه این شبها پخش تیزر تبلیغاتی بهزیستی استان گلستان از شبکه سبز گلستان حالتی نمایشی و تبلغاتی دارد اما ای کاش بجای هزینه سرسام آور تولید و پخش آن از صدا و سیمای گلستان مدیران این سازمان به ترمیم دردهای فراوان معلولان گلستانی می پرداختند .

چند روزی پیش بود که فردی معلول با حضور در دفتر گلستان ما از اینکه احمدرضا کودک 5 ماهه اش از بیماری قلبی زجز می کشد و بهزیستی کمکی به او نمی کند گلایه کرد . شوربختانه برخی کارمندان بهزیستی به او گفته بودند که برای چی بچه آوردی ؟

واقعا این چه طرز حرف زدن با مردم از طرف یک کارمند است ، آن هم افرادی که به دلیل معلولیت دچار ضعف شخصی و سرخوردگی اجتماعی هستند و همین جملات می تواند مکمل نابودی روحی و ذهنی آنان باشد .

در روزهای گذشته نیز دیدیم که یک معلول گالیکشی در حضور دکتر محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور از عملکرد مدیران بهزیستی استان گلستان انتقاد کرد .

باید پذیرفت که مدیریت پشت میزنشینی مدیران بهزیستی و بعضا گزینشی برخی کارمندان نمی تواند مرهمی بر دردهای معلولین و اهالی بهزیستی استان گلستان باشد .

خیلی جالب است بهزیستی به همین افرادی که تحت پوشش دارد با چنین کیفیت بدی رسیدگی می کند آن وقت شبها تیزر پخش می کند که هر کجا خیابان خوابی دیدید به ما اطلاع دهید !!!

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.