1396-09-15 10:47
1305
1
47472
به قلم یک دانشجو :

اعتراضات ادامه دار دانشجویان گرگانی به سخنرانی یک فعال فتنه 88 / حضور فتنه گران در دانشگاه فرهنگیان گلستان چه پیامی دارد

جناب اقای دکتر مسعودی ریاست محترم دانشگاه فرهنگیان استان گلستان در مجموعه مدیریتی شما قبلا هم در راستای حمایت ازفتنه در دانشگاه  از چهرهای حامی این جریان دعوت کرده بوده اید.

به گزارش گلستان ما ؛ متاسفانه اطلاع پیداکرده ام که به مناسبت روزدانشجو در دانشگاه فرهنگیان واحد خواهران گرگان  یکی از عوامل میدانی و لیدر فتنه 88 در شهر گرگان را برای سخنرانی دعوت به عمل آمده است .

سوال  از مسولین برگزاری این برنامه و کسانی که مجوز این همایش راصادرکرده اند این است:

مگر مقام معظم رهبری تاکید نکرده اند که فتنه خط قرمز انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است با این تفاسیر چگونه شما به خود اجازه داده اید که در این همایش یکی از عوامل میدانی اغتشاشات خیابانی فتنه 88 در شهر گرگان را به دانشگاه خود دعوت کنید .

جناب اقای دکتر مسعودی ریاست محترم دانشگاه فرهنگیان استان گلستان در مجموعه مدیریتی شما قبلا هم در راستای حمایت ازفتنه در دانشگاه  از چهرهای حامی این جریان دعوت کرده بوده اید آن هم در دانشگاهی که وظیفه ان تعلیم و تربیت معلمانی دلسوز مهربان با دانش علمی در راستای نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون اساسی برای تربیت نسل های جدید ولی متاسفانه این مکان علمی فرهنگی آموزشی را به جولان گاه اتاق خلوت حامیان فتنه در استان تبدیل کرده اید.

و در خاتمه تاکید میکنم دست از تفرقه و ترویج و تبلیغ  عوامل فتنه گران درمحیط دانشگاه استان برداشته و درصورت استمرار اقدامات تفرقه انگیز در فضای اچتماعی دانشگاهی پیامد اتفاقات ناشی از ان متوجه دانشگاه فرهنگیان بوده و فرزندان این نظام اجازه نخواهند داد استان مرجع و پناهگاه عوامل فتنه باشد.    

نیما هادی نژاد کیاسری

فرزند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

تقي حست

اين اقاي مسعودي اين جا واقعا تبديل كرده به اتاق خلوت يه جريان خاص

0
0
پاسخ
1396-09-15 10:59

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.