1393-07-30 18:44
3419
2
4711
سخنگوی شورای شهر گرگان:

بازگشت ناصر گرزین به رسانه ها / خودروهای خریداری شده متعلق به شهرداری است نه شورا + تصاویر

سخنگوی شورای شهر گرگان گفت :خودروهای خریداری شده برای شهرداری است و شورا حق خریداری ندارد و هیچ ماشینی بییا شخص خاصی خریداری نکردیم.

به گزارش گلستان ما ؛ ناصر گرزین در خصوص خرید تعدادی خودرو ی چینی  برای هریک از اعضای شورای شهر توسط شهرداری گفت : ما یکی از اشکالاتی که در شهرداری داشتیم این بود که خودروهایی که در شهرداری بود عمر مفید آنها تمام شده شاید یک خودوری پراید در سال به اندازه یک خودروی نو هزینه داشت.

گرزین افزود: اینکه می گویم پراید هزینه زا بود مستندش هم هست یعنی یک خودرو اگر 20 میلیون بوده در سال ما به اندازه 20 میلیون براش هزینه می کردیم خوب شهرداری برای اینکه کاهش هزینه داشته باشه باید ناوگان عمومیش را نو بکنه.

وی تصریح داشت : 2 تا کار انجام شد یکی اینکه خودروهای اضافی جمع شد 70 -80 تا خودروی اضافی از سطح شهرداری جمع شد که وارد مزایده و فروخته می شود.

سخنگوی شورای شهر گرگان خاطرنشان کرد: یکی هم اینکه بالاخره مدیران شهرداری برای انجام ماموریتشان نیاز به خودور دارند که در سطح شهر سرکشی و نظارت بکنند این خودروهای خریداری شده برای شهرداری است و شورا حق خریداری ندارد و هیچ ماشینی بریا شخص خاصی خریداری نکردیم و اعضای شورا وظیفه دارند برای ماموریت های اداری از آن استفاده بکنند و مالکیت و کارش همه برای شهرداری است ./ عدالت خواهان گلستان

گفتنی است نزیدک به 10 روزی بود که ناصر گرزین سخنگوی شورای شهر گرگان در رسانه های استانی دیده نشده بود .

( خودروی های چینی خریداری شده توسط شهرداری گرگان برای اعضای شورای شهر و ..  )

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

پهلوانی

جناب گرزین آبروی اصولگرایان را برد جناب ربیعی هم آبروی اصلاح طلبها آقا زشته اعضای محترم شورا ماشین های شخصی خودشان را فروختن یا داخل پارکینگ گذاشتن و بیست وچهار ساعته از ماشین شوذا استفاده میکنند حتی آقای پ در سفر خانوادگی به تبریز هم از این ماشین استفاده کرد

0
0
پاسخ
1393-08-01 03:07
iman

قسم گرزین رو باور کن با دم جی 5 چیکار داری !

0
0
پاسخ
1393-08-01 09:00

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.