1396-08-28 16:20
917
0
46742
تربتی نژاد در گفتگو با گلستان ما :

گرگان برای میزبانی مسابقات آسیایی کبدی کاملا آماده است / حضور 350 ورزشکار خارجی در بزرگترین رویداد ورزشی استان

رئیس اداره ورزش و جوانان گرگان با اشاره به حضور بیش از 350 ورزشکار خارجی در گرگان گفت : برای برگزاری بزرگترین رویداد ورزشی تاریخ این استان و میزبانی شایسته کاملا آماده ایم.

به گزارش گلستان ما ؛ رمضانعلی تربتی نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان گرگان عصر امروز یکشنبه 28 آبان ماه در گفتگوی اختصاصی با این پایگاه خبری اظهار کرد : برای اولین بار گرگان میزبان مسابقات قهرمانی کبدی آسیا می باشد .

تربتی نژاد افزود : این مسابقات در دو رده آقایان و بانوان و از تاریخ 1 الی 6 آذرماه در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار می شود .

وی تصریح کرد : تمام امکانات و تجهیزات زیرساختی این مسابقات فراهم شده است ، ضمن اینکه سالن ها بهسازی و مرمت شده اند و شهرستان گرگان برای یک میزبانی بسیار خوب آماده است .

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرگان گفت : حدود 11 کشور خارجی به همراه تیم ملی ایران در این مسابقات حضور دارند که نزدیک به 350 ورزشکار از کشورهای خارجی در این دوره از بازیها به گرگان می آیند .

تربتی نژاد اضافه کرد :  ژاپن 25 نفر ، سریلانکا 32 نفر ، چین تایپه 19 نفر ، کره جنوبی 29 نفر، پاکستان 36 نفر ،  افغانستان 22، ایران 45نفر ، عراق 36 نفر، هندوستان 36نفر ، ترکمنستان 22 نفر، تایلند 32 نفر از ورزشکارانشان را در این دوره از مسابقات شرکت خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه مراسم افتتاحیه این مسابقات احتمالا با حضور وزیر ورزش و جوانان خواهد بود تاکید کرد : مسابقات خانم ها صبح و مسابقات آقایان عصر خواهد بود.

تربتی نژاد یادآور شد : گلستان و گرگان خاستگاه ورزش کبدی است و بسیاری از ملی پوشان و رئیس فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران اهل گرگان می باشند ، ضمن اینکه تنوع فرهنگ ها و تبادل ارزشهای ملتها در کنار میزبانی شایسته می تواند گرگان را به عنوان یک مرکز خوب برای این ورزش معرفی کند .

رئیس اداره ورزش و جوانان از عموم مردم و خانواده ها خواست تا برای دیدن این مسابقات که بصورت رایگان هست به سالن امام خمینی گرگان بیایند .

تربتی نژاد در پایان از زحمات دکتر طیبی مدیر کل ورزش و جوانان استان ، مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی ، سلطانی فر وزیر ورزش ، حسینی فرماندار گرگان و پرسنل ورزش و جوانان استان برای برگزاری این رویداد بزرگ ورزشی در شهرستان گرگان تشکر کرد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.