1396-08-27 17:55
750
0
46713
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان:

مرکز توانمندسازی کسب و کارهای نوپای فاوا در گلستان راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان گفت: مرکز توانمندسازی استانی و تسهیل‌گر کسب و کارهای نوپای فاوا در استان گلستان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گلستان ما؛ حسین مومنی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی پیشبرد اهداف مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا استانی در محل پارک علم و فناوری استان اظهار داشت: مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گر کسب و کارهای نوپای فاوا عامل شکوفایی اقتصاد دانش بنیان در استان است.

وی افزود: ماموریت "مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا" آموزش، پژوهش و مشاوره در راستای توانمندسازی متخصصان فاوا و صاحبان ایده‌های کسب‌وکار است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان درباره فعالیت این مرکز گفت: تلاش این مرکز ملی، تسهیل روند ایجاد، رشد و توسعه‌ی کسب‌وکارها و هم‌چنین، زمینه‌سازی برای تعامل آسان و آزاد و حرفه‌ای در حوزه‌ آفرینش، رشد و توسعه‌ی کسب‌وکارهای نوپاست.

مومنی راه‌اندازی مرکز توانمند سازی را عامل اجرائی ساختن شعار اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی اعلام کرد و گفت: اجرائی ساختن پروژه "مرکز توانمندسازی استانی" به منظور حمایت از ایده‌های نوین استان در حال راه‌اندازی است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان اظهار کرد: اجرای این طرح در استان با سرمایه‌گذاری 300 میلیون‌تومان از ابتدای سال‌جاری آغاز شده و تمرکز خود را حمایت از تولید خدمات جدید و خلاقانه، محتوای محلی و استانی، خدمات متنوع گردشگری و غیره قرار داده است./تسنیم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.