1396-08-27 17:44
698
0
46710
سردار صادقی در سومین جلسه ستاد مدیریت بحران :

ارزیابی و برآوردهای میدانی انجام شد / اولویت های کاری تعیین گردید / نیازمندی ها بزودی اعلام می شود / همه مردم و مسئولین استان کمک کنند

فرمانده سپاه نینوا در سومین جلسه ستاد مدیریت بحران سپاه نینوا در منطقه سرپل ذهاب از همه مردم شریف استان و مسئولین و مدیران در گلستان خواست که همه توان و ظرفیت را به صورت متمرکز در این روستاها که بازسازی آنها به استان گلستان واگذار شده است ، بکار گیرند .

به گزارش گلستان ما ؛ جلسه سوم ستاد بحران سپاه نینوا بعد از بازدید میدانی سردار رحمت ا.. صادقی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان به همراه تیم کارشناسی از 7 روستای تحت پوشش سرپل ذهاب برگزار شد.

در این بازدید میدانی که عصر شنبه 27 آبان ماه صورت گرفت ، ضمن بازدید از بناهایی که بر اثر زلزله آسیب دیده و گفتگو با مردم و معتمدین روستاها ، بررسی کارشناسی نیز صورت گرفت.

سردار صادقی در این جلسه گفت : ما در این منطقه با سه دسته از روستاها مواجه هستیم . دسته اول روستاهایی که کامل تخریب شدند ، دسته دوم روستاهایی که دارای تخریب کمتری هستند و دسته سوم روستاهایی که آسیب جزیی دیده اند که لازم است برای بازسازی برنامه ریزی کاملی صورت گیرد.

فرمانده سپاه نینوا خاطرنشان کرد: ما در سه بخش پشتیبانی عمومی از روستاها ، اسکان موقت و اسکان دائم عمل خواهیم کرد و با توجه به اینکه در آستانه فصل سرما قرار داریم و لذا باید در اسرع وقت اقدامات آغاز شود .

وی از همه مردم شریف استان و مسئولین و مدیران در گلستان خواست که همه توان و ظرفیت را به صورت متمرکز در این روستاها که بازسازی آنها به استان گلستان واگذار شده است ، بکار گیرند .

سردار صادقی با تاکید بر استفاده از ظرفیت عظیم بسیج گفت: در انجام این عمل جهادی عظیم قطعا باید از ظرفیت گروه های جهادی تخصصی بسیج استفاده شود .

photo ۲۰۱۷ ۱۱ ۱۸ ۱۸ ۰۲ ۴۳

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.