1393-07-29 15:48
941
1
4648
جواد صادقلو خبر داد :

ساخت حسینیه شهدای گمنام در رامیان / تکمیل وبهره برداری از یادمان شهدای گمنام خان ببین تا 22 بهمن

فرماندار رامیان با بیان اینکه حسینیه شهدای گمنام در رامیان ساخته می شود گفت : یادمان شهداء گمنام شهر خان ببین تکمیل و تا 22 بهمن ماه سال جاری به بهره برداری برسد .

به گزارش گلستان ما به نقل از پایگاه خبری آبشار، جلسه ساماندهی و تکمیل یادمان شهداء گمنام دو شهر رامیان و خان ببین در فرمانداری شهرستان رامیان برگزار گردید.

در این جلسه که به منظور ساماندهی و تکمیل یادمان شهداء گمنام دو شهر رامیان و خان ببین برگزار شد مهندس صادقلو فرماندار، بخشداران مرکزی و فندرسک، نماینده بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان گلستان، جانشین سپاه شهرستان، شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی شهرهای رامیان و خان ببین در فرمانداری شهرستان رامیانحضور داشتند.

جواد صادقل فرماندار رامیان در این جلسه گفت: حفظ یاد و نام شهداء وظیفه همه بوده و برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسلهای آینده باید آرمانهای شهدای خود را تبلیغ نمائیم. 

در این جلسه بعد از بحث و تبادل نظر مقرر شد: برای تکمیل یادمان شهداء شهر رامیان حسینیه ای در جوار یادمان  فعلی شهدائ  گمنام احداث  گردد و یادمان شهداء گمنام شهر خان ببین نیز تکمیل و تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری به بهره برداری برسد.

shohadayegomnam (1) 

shohadayegomnam (3)

shohadayegomnam (2)

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

اسپی

سرهنگ کیا الحسینی نماینده کمیته جستجودي مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان گلستان نیز حضور داشت

0
0
پاسخ
1393-07-30 02:22

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.