1396-08-18 12:59
2070
1
46350
اداره فرهنگ و ارشاد گرگان جدی تر وارد عمل شود؛

مگر در "شب های لبنان" گرگان چه خبر است؟!

لبنان معانی ولایت و معنویت و مقاومت را تداعی می کند در شب های لبنان خبری اگر باشد از دوستی با انقلاب اسلامی است زیبنده نیست نام شب های این کشور دوست را با یک رستوران فست فودی کوچک کنیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ نامگذاری اماکن و موسسات عمومی به حدی دارای اهمیت است که برای آن آئین نامه ای با 14 ماده در جلسه 466 شورای فرهنگ عمومی به تاریخ بیستم شهریور سال 86 به تصویب رسیده است.

اگر شورای نظارت بر این نامگذاری ها طبق مواد قانونی مذکور از محور تغافل با نامگذاری ها برخورد کنند بعید نیست که شاهد برخی نام های غیرمتعارف و بعضا زشت و زننده باشیم، گذشته از سلیقه های متفاوت فردی مقاصد گوناگون دیگری بر نامگذاری ها نیز می توان متصور بود.

لیالی لبنان

کسی نیست که منکر تب بالای فست فودها در شهر گرگان شود، تبی که روز به روز با ایجاد فست فودهای جدید بالا گرفته و خنک شدنی نیست، از اینکه این غذاهای سریع از چه ساخته می شوند و تا چه اندازه از سلامت غذایی برخوردارند می گذریم اما نامگذاری برخی از این اماکن جای سوال دارد.

مدتی است بنرهای تبلیغاتی یکی از این فست فودها با نام «لیالی لبنان» در شهر به چشم می خورد، حال سوال اینجاست که در شب های لبنان مگر چه خبر است؟! در عرف عمومی لبنان را به حزب الله و جبهه مقاومتش می شناسند، به دوستی و قرابت معنوی سید حسن نصرالله که ولی امر ما را ولی فقیه خود می داند، لبنان معانی ولایت و معنویت و مقاومت را تداعی می کند در شب های لبنان خبری اگر باشد از دوستی با انقلاب اسلامی است زیبنده نیست نام شب های این کشور دوست را با یک رستوران فست فودی کوچک کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

پیدا

به موضوعات جدی‌تر شهر لطفا بپردازید و منصفانه عمل کنید.

0
0
پاسخ
1396-08-22 18:16

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.