1393-07-29 17:30
2243
0
4617
حسن نیا خبر داد:

آغاز ساخت فاز دوم پارک موزه دفاع مقدس گلستان / کفپوش محوطه تپه نورالشهدا پایان یافت + تصاویر

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان از آغاز ساخت فاز دوم پارک موزه دفاع مقدس استان گلستان خبر داد .

به گزارش گلستان ما ؛ سرهنگ عباس حسن نیا در گفتگو با خبرنگار گلستان ما گفت : با عنایت الهی و مدد شهدا ساخت فاز دوم پارک موزه دفاع مقدس استان گلستان آغاز شده است .

حسن نیا افزود : هم اکنون پیمانکار مشغول ساخت اسکلت بخشهایی از پارک موزه می باشد و با جدیت کارش را ادامه می دهد و امیدواریم تا پایان سال قسمت مهمی از اسکلت و بدنه اصلی پارک موزه را شکل دهیم .

وی با بیان اینکه این مکان محلی برای تجمع رزمندگان دفاع مقدس و خانواده های مومن و مذهبی و مردم شریف گرگان است خاطرنشان کرد : چد روز پیش بازخوانی عملیات والفجر 4 در این نقطه برگزار شد که رزمندگان به بیان دیدگاههای خود در خصوص این عملیات پرداختند .

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان تصریح کرد : با توجه به اینکه همه محوطه یادمان شهدای گمنام تپه نورالشهدا ناهارخوران گرگان کفپوش نبود با رایزنی با شهرداری و شورای شهر تقریبا بیشتر محوطه با موزاییک کفپوش شد و الان دروضعیت مطلوبی قرار داد .

عباس حسن نیا گفت : در مسیر ساخت پارک موزه دفاع مقدس تردیدی نداریم و می دانیم که در مسیر مقدس و مشخصی قدم بر می داریم وساخت پارک موزه دفاع مقدس در همین نقطه با قوت ادامه خواهد یافت .

Picture-085

Picture-086

Picture-088

Picture-091

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.