1396-08-13 08:20
4738
24
46142
دیروز صورت گرفت :

برگزاری اردوی مختلط دانشجویان دانشگاه منابع طبیعی گرگان / مدیران دانشگاه پاسخگو باشند + تصاویر

برگزاری اردوی مختلط توسط کانون همیاران سلامت دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان جنجال ساز شده است .

به گزارش گلستان ما ؛ كانون همياران سلامت كه زير مجموعه مركز مشاوره و معاونت دانشجويي دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان مي باشد به بهانه هفته عاري از دخانيات همايش پياده روي از پل سيد مسعود تا تپه نورالشهدا به صرف نهار برگزار کرد.

متاسفانه این اردوی بظاهر فرهنگی و اجتماعی به یک اردوی مختلط تبدیل شد و شرایط اردو و شوخی های نابجا اینقدر نامناسب و زننده بود که کار بارها به تذکر کشیده شد.

این در حالیست که خود وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری برگزاری اردوهای مختلط را منع کرده است حال چطور دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان دست به چنین اقدامی زد ، بر کسی معلوم نیست .

photo 2017 11 04 02 02 38

همچنین وزارت علوم بارها اعلام كرده برگزاری اردوهاي مختلط ممنوع مي باشد و با عوامل آن برخورد جدي مي شود و رهبر معظم انقلاب هم چندین بار در این خصوص تذکر جدی دادند ولي اين اردو با مجوز و هزينه دانشگاه برگزار شد و حتي از دانشجویان سراسراستان هم برای شرکت در این مراسم دعوت شد .

در همین رابطه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفته بود : براساس آیین نامه مصوب و بازنگری بعدی آن در شورای اسلامی کردن دانشگاه‌ها، برگزاری اردوهای مختلط ممنوع اعلام شد و از آن پس با هرگونه برگزاری این گونه اردوها برخورد می‌شود.

photo 2017 11 04 02 02 48

همچنین معاون فرهنگي وزير علوم هم اظهار داشت : اگر در دانشگاهي اردوي مختلط برگزار شد و با آن برخورد نشد، رسانه‌ها موظف به انعكاس آن هستند. طبق قانون موظف به برخورد با اردوهاي مختلط هستيم.

حال باید منتظر ماند و دید رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در قبال برگزاری این "اردوی مختلط" چه پاسخی به رسانه ها و افکار عمومی دارند .

photo 2017 11 04 02 02 43

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

احمدی

واقعا باید به حال مسوولین این دانشگاه تاسف خورد وقتی ریاست د انشگاه کار را رها کند و امور را به یک کارمند که .... هست میسپارد نتیجه این میشود-وزارت علوم باید با عزل ریاست دانشگاه و برخورد انقلابی با این موضوع سریعا اقدام کند تا منویات مقام معظم رهبری اجرا شود.

0
0
پاسخ
1396-08-13 09:43
حسین رحمت نیا

معاونت فرهنگی دانشگاه چند ماهی هست که با سرپرست مدیریت میشه. سرپرستی که اصلا سابقه کار فرهنگی نداره و همزمان معاون دانشجویی هم هست که اتفاقا در آن بخش هم سابقه کاری ندارد. مشکلات فرهنگی در دانشگاه بیداد میکنه و متاسفانه برای دفعات متعدد هست که بغیر از موضوع اردوهای مختلط, بحث توهین به شهدا و مدافعین حرم نیز در سابقه مدیریت دانشگاه ثبت شده است. در جایی که ریاست دانشگاه با آن مدیریت ضعیف بدنبال لابی و رایزنی با مدیران ارشد وزارت علوم برای تمدید مدت ریاست خود است نه فقط موضوعات فرهنگی بلکه بسیاری از مباحث علمی و اجرایی دچار اخلال شده است. متاسفانه بدلیل لابی های تیم مدیریتی با برخی از نمایندگان محترم مجلس, از ایشان حمایت شده و کماکان باید شاهد چنین مشکلاتی باشیم چپن این رییس محترم اعتقادی به مسایل فرهنگی ندارند.

0
0
پاسخ
1396-08-13 15:32
احمدی

با امدت اقای دکتر غلامی حداقل انتظار جامعه دانشگاهی برکناری سریع نجفی نژاد و رسیدگی به مشکلات اساتید و دانشجویان و کارکنان دانشگاه منابع طبیعی گرگان است. دانشگاهی که رییسش از مدیر حوزه ریاست دستور میگیره و همه از این نوع مدیریت ناراحت هستن.

0
0
پاسخ
1396-08-14 04:55
تقي حسن

تو اين دانشگاه چه خبرهاقاي نجفي نژاد بايد پاسخگو باشه

0
0
پاسخ
1396-08-14 05:09
غ.ع

دانشگاه های ما به جای اینکه به سمت اسلامی شدن بره بیشتر داره به سمت غربی شدن میره.....مسئولین دانشگاه چه کار دارن میکنن؟؟؟

0
0
پاسخ
1396-08-14 06:34
توحید

متاسفانه داره بودجه های دانشگاه به جای اینکه صرف کارای فرهنگی بشه ، صرف کارای ضد فرهنگی میشه

0
0
پاسخ
1396-08-14 07:22
یاور محمدی

این چه وضعشه دیگه . . .تو مملکت این مسخره بازی ها رو دیگه از دانشگاه ها انتظار نداریماااااااااااااااااا

0
0
پاسخ
1396-08-14 07:25
پرویز

مسخرشو در آوردینااااااااااااااااااااین کارا چیه که از شما دیگه انتظار نمیرهااااااااااااااا

0
0
پاسخ
1396-08-14 07:33
H.K

جمش کنین باباتموم مملکت رو خراب کردینببین چه مسئولیتی دارین و چه کارایی دارین می کنین .واقعاً که..................

0
0
پاسخ
1396-08-14 07:37
ک.ب

وقتی مسئولین دانشگاه که جزو قشر فرهنگی دانشگاه هستن و بر ضد قوانین مصوب کشور و خلاف دستور اکید رهبر و دستور وزیرعلوم فعالیت می کنن دیگه از دیگران انتظاری نمیره

0
0
پاسخ
1396-08-14 07:43
وحید رضایی

حداقل به حرمت این ماه های حرام محرم وصفر حداقل حداقل حداقلش یکم صبر می کردید تموم میشد و با احساسات مردم بازی نمی کردید برای خودم متأسفم

0
0
پاسخ
1396-08-14 07:46
حسین

کار درستی نکردن تو این بازه زمانی این کارا رو کردن

0
0
پاسخ
1396-08-14 07:49
کاظمی محمد

مشکل مدیریتی در دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی گرگان جدید نیست قبلاً هم اهانت به شهدا و رهبرفقید امام خمینی اتفاق افتاد ولی همه بی تفاوت از کنارش گذشتند....

0
0
پاسخ
1396-08-14 09:51
آرش

دانشگاه منابع طبیعی گرگان توسط یک ... که مسئول ... هست مدیریت میشه. متاسفانه ریاست محترم دانشگاه بیشتر در سفرهای داخلی و خارجی به سر می برند و نائب ایشان دانشگاه رو مدیریت (سوء مدیریت) میکنن. خیلیها شاکی هستند ولی بدلیل جو امنیتی ایجاد شده جرات اعتراض ندارند. امیدواریم که وزیر جدید حتما یک فکری بحال دانشگاه ما بکنند. مشکل از بحث فرهنگی گذشته. خفقان ایجاد شده در دانشگاه از تمام مشکلات حادتره. با تشکربنده یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه هستم.

0
0
پاسخ
1396-08-14 09:57
شایان

با سلام-این کار بر خلاف ماده 11 آیین نامه اردوهای دانشجویی وزارت علوم است و شخص رییس دانشگاه باید پاسخگو باشد ظاهرا رییس دانشگاه بعد از افتضاح تریبون آزاد سال قبل که منجر به توهین به مقام شامخ شهدای مدافع حرم و علمای حوزه علمیه گردید درس عبرت نگرفته است از جناب آقای دکتر غلامی خواستار عزل سریع نجفی نژاد از ریاست دانشگاه هستیم

0
0
پاسخ
1396-08-14 15:19
سجاد

باور کنید این بنده خداها حال نداشتن روز جمعه غذا درست کنن فقط واسه ناهارش رفتن

0
0
پاسخ
1396-08-14 20:33
سعید

لاتقف مالیس لک به علم افراد خونسرد و بی اعتنا خاصه آنهایی که همه چیز را از دریچۀ مصالح و منافع شخصی ببینند در جهان زیاد هستند علی الخصوص در جغرافیای این مرز و بوم . نقطه نظرات مغرضانه ی برخی از دوستان مرا به یاد جمله ای بس زیبا و در خور تامل مختار ثقفی در فیلم مختارنامه می اندازد . به قول مختار : بن شداد! من بنا ندارم ثمره ی قیام شیعه را با تندروی ها و ندانم کاری ها نابود کنم. شیعه از فتواهای امثال شما کم غرامت نداده. هیچ وقت ضرورت های زمانه ی خود را درک نکردید. اگر بگویم خون مسلم ابن عقیل به گردن امثال شماست، اغراق نکرده ام. هیچ وقت، هیچ وقت بر صراط عدالت حرکت نکرده اید؛ نه در عین الورده، نه در کربلا و نه امروز. همیشه یا افراط کرده اید یا تفریط. اگر خودتان را شیعه ی علی می دانید و اگر می خواهید حکومت یاران علی بعد از ۳۰ سال شکست و تلخ کامی نتیجه بدهد، بروید و با خود و خدایتان خلوت کنید و در کاری که به آن جاهلید و علم ندارید دخالت نکنید و فتواهای صد من یه غاز ندهید. اینکه این رسانه به دنبال جریان سازی و سیاسی کردن این مساله هست بر هیچ انسان عاقلی پوشیده نیست .

0
0
پاسخ
1396-08-15 23:55
سعید

مسئولین این سایت بهتر است ندانسته به هر نیت سیاسی که دارند کسی را متهم به نقض قانون نکنند . قطعا سیاسی کردن این دست مسایل سقف ازادی این ملت رو از اینی که هست هم کوتاهتر خواهد کرد و فراموش نکنیدانسان های بزرگ این مرز و بوم ( انسان های شایسته غیر سیاسی و علمی جامعه ) زیر این سقف کوتاه سرشان از بس به این سقف خورده دارند تا کمر خم می شند . وقتی ارتفاع این سقف رو به هر دلیلی کوتاه کنید زیر این سقف کوتاه یادتون باشه ملت همه قوز می کنند و دیگه نمی تونند قد راست کنند .

0
0
پاسخ
1396-08-15 23:56
کارمند

جامعه محترم دانشگاهی درد و دل زیاد دارند ولی نمیدانند باید کجا بروند و این دل پر را خالی کنند. از سایت خوب گلستان ما تشکر میکنم که محفلی شد برای انعکاس درد دل دانشگاهیان دانشگاه منابع طبیعی گرگان واقعا خسته نباشید. اما در خصوص دانشگاه منابع طبیعی باید گفت که با وجود یک فرد خاص در کنار رییس دانشگاه که متاسفانه در تمام امور دانشگاه دخالت کرده و خودش را رییس واقعی دانشگاه میداند دیگر امیدی به پیشرفت این دانشگاه نیست 4 سال است که به ریاست محترم دانشگاه تذکر میدهیم که این فرد خاین و نادرست را عوض کن ولی ریسات دانشگاه هم ظاهرا دل به تصمیمات این فرد خوش کرده و قرار نیست خودش را در امور اصلی و محوری دانشگاه دخالت دهد. از جناب آقای دکتر غلامی عاجزانه میخواهیم که به کمک دانشگاهیان این دانشگاه برسد و با برکناری این تیم مدیریتی سایه آرامش را دوباره بر سر این دانشگاه پهن کند.

0
0
پاسخ
1396-08-17 06:22
محسن

ما هم زمانی دانشجو بودیم و جو دانشگاهیان برام کاملا ملموسههمه ی اونایی که مخالف هستن حرفشون درسته ولی چرا راه حل (یا خطا) رو در مدیریت دانشگاه ها جستجو می کنن؟مگه شرکت کنندگان (دانشجویان) از کشور دیگری آمدند؟!باید ببینیم چرا این همه درسهای اخلاقی که اونا گذراندن چرا تا الان موثر نبوده ؟!!با محدودیت بصورت مقطعی ممکنه مشکل حل بشه ولی آخر و عاقبت نداره ....

0
0
پاسخ
1396-08-20 04:18
ر.ف

معاونت فرهنگی دانشگاه ما حدود یکسال پس از تودیع معاونت قبلی، توسط معاونت دانشجویی (بطور همزمان) مدیریت میشه. در حالی که ایشان هیچ تجربه ای در حوزه فرهنگی ندارند و ریاست دانشگاه کماکان بر حضور ایشان در این منصب (بدلایل خاصی که کاملا مشخص است) اصرار دارند. متاسفانه ریاست دانشگاه کل اهتمام و انرژی خود را صرف ساختن سوله، ساختمان های نیمه تمام نموده تا با پر رنگ کردن بیلان خود فضا را رای تمدید حکم ریاست خود فراهم نماید در حالی که همین صندلیهای موجود و امکانات کلاسی و آزمایشگاهی بسیار با کیفیت دانشگاه از بی دانشجویی رنج می برد. اکثریت همکاران هیئت علمی دانشگاه منتظر دستور وزیر محترم علوم مبنی بر تغییر ریاست فعلی دانشگاه هستند.با احترام و تشکر از پایگاه خبری گلستان ما برای انعکاس نظر خوانندگان خبر.

0
0
پاسخ
1396-08-21 07:43
سمیه

مسئولین عزیز سایت گلستان ما.این که اردو نبوده. یک پیاده روی ساده تو خیابان شهر .مختلط و غیر مختلطش دیگه چیهبابا به پیر به پیغمبر بسیج که بسیجه هر وقت برای ما پیاده روی میزاره حرفی از خانوما جدا آقایون جدا نمیزنه. همیشه پیاده روی مختلطه.در ضمن مگه این دانشجوها اگه قراره حرکت غیراخلاقی کنن تو محیط دانشگاه هم باید از هم سوا شن دیگه. مگه نمی تونن خودشون برنامه بریزن برن بیرون....بعد چه ربطی به رئیس دانشگاه داره؟؟رئیس وقتی هزار تا مشغله تو سیستم داره نمی تونه جزئی ترین مسائل رو هم خودش نظارت داشته باشه !!!اگه اینجور باشه پس هدف از این همه معاونت و مدیریت تو دانشگاه چیه.یعنی این معاونین و مدیران بوقند؟؟تو رو خدا انقدر

0
0
پاسخ
1396-08-22 10:09
سحر

ربطش به رییس دانشگاه اینه که باید تو انتخاب مدیرانش دقت بیشتری کنه و حالا که بیدقتی کرده باید تاوان بیدقتی شو بده وقنی عنان کار دست یه کارمند .... هست معلومه که اینطور مسایل عادی میشه

0
0
پاسخ
1396-08-30 15:21

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.