1393-07-28 19:46
1731
3
4600
بررسی اخبار روز ؛

جناب آقای ولی نژاد ؛ شما برای مقابله با ماهواره چه راهکاری پیشنهاد می کنید ؟

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان در حالی دم از مقابله با ماهواره و تهاجم فرهنگی می زند که هنوز راهکار یا پیشنهادی برای مبارزه با آن نداده و از طرفی به طرح دجالواره هم چندان تمایلی ندارد.

به گزارش گلستان ما : مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان در گفتگو با خبرگزاری مهر :

"حجت الاسلام ولی نژاد با تاکید بر این که اگر معتقد به جامعه متعالی هستیم باید به خانواده رسیدگی کنیم، گفت: این خانواده است که جامعه متعالی را می سازد بنا بر این آنهایی که خانواده را رها کردند و به جامعه رسیدند اشتباه کردند.

وی در ادامه به تهدیدهای خانواده امروز اشاره کرد و گفت:  این که دشمن با همه امکاناتش مانند فضای مجازی و ماهواره برای متلاشی کردن بنیان و استحکام خانواده تمرکز کرده، نشان دهنده اهمیت خانواده است".

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان در حالی دم از مقابله با ماهواره و تهاجم فرهنگی می زند که هنوز راهکار یا پیشنهادی برای مبارزه با آن نداده و از طرفی به طرح دجالواره هم چندان تمایلی ندارد.

همه مسئولین نظام و اکثر مسئولین فرهنگی در کشور و استان به نیکی می دانند که ماهواره منشا بسیاری از مشکلات شخصی و عمومی امروز جامعه ماست .

در این بین برخی مسئولین واقعا درد دین داشته و دلسوز نظام و مردم هستند و گاها پیشنهادهایی را در قالب طرح هایی می دهند و با ضریب آزمون و خطا و درست و غلط اجرا می شود اما در این بین برخی مسئولین فقط شعار می دهند و در مقام حرف خیلی خوب کار می کنند اما در عرصه اجرا چیزی از آنها مشاهده نمی شود .

طرح دجالواره که توسط یکی از نهادهای انقلابی برای مقابله با تداوم نفوذ تهاجم فرهنگی به قلب خانواده ها صورت گرفته دو ماهی است که در استان شروع شده و بسیاری از مسئولین فرهنگی استان نیز به این طرح دعوت شدند که در این بین خیلی از آن مدیران به این طرح اعتقاد نداشته و برخی نیز  قلبا راضی به مقابله با ماهواره نیستند .

اما در این بین سازمان تبلیغات اسلامی به مدیریت حجت الاسلام ولی نژاد نیز یکی از سازمانهایی است که می تواند نقش بسزایی در این طرح داشته باشد اما گویا خود آقای ولی نژاد هم امیدی به موفقیت این طرح ندارد و به نوعی آن را بی نتیجه می پندارد .

اما باید گفت که به هر حال تا کنون بیش از 500 خانواده گلستانی ماهواره خود را داوطلبانه تحویل داده اند و این طرح حداقل از دست روی دست گذاشتن بهتر بود و نجات 500 خانواده که تعداد زیادی از افراد جامعه را در بر می گرفت می تواند اجر این نهاد انقلابی را نزد خداوند تحکیم بخشد .

پیشنهاد می شود مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان در استانه ماه محرم به روحانیون و مبلغین سفارش کند که از ظرفیت منابر برای بیان  مضرات ماهواره و بنیان برافکنی خانواده ها استفاده شود و با برگزاری همایش با نخبگان فرهنگی محلی و استانی یک طرح بومی برای مقابله با ماهواره ارائه دهند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

مرتضی

با توجه به شواهد و قرائن موجود همکاران ایشان هم در شهرستانها به این موضوع تمایلی نشان نمی دهند ودر کل استان فقط همان نهاد انقلابی است که به تنهایی بار این مسئله رابه دوش می کشد.آقایان نباید به این فکر کنند که خانواده های زیادی بیایند داوطلبانه ماهواره خود را تحویل دهند .باور کنید یک خانواده هم که تحویل بدهند نجات همان یک خانواده بسیار ارزشمند است واگر همه دستگاههای فرهنگی، شورای فرهنگ عمومی و.... با جدیت بیایند وسط میدان می توان قدمهای مثبت تری برداشت .

0
0
پاسخ
1393-07-28 16:44
بصیر

برادران بزرگوارتخریب یک نهاد انقلابی همچون سازمان تبلیغات در اذهان عمومی و نادیده گرفتن زحمات و تلاش های آنها در عرصه های دینی و قرآنی و فرهنگی، در زمانی که ارشاد شما مبلغ فرهنگ بیگانه است کمتر از حمله و تهاجم فرهنگی دشمن به مبانی و ارزشهای بنیان خانواده ها و...نیست.موضوع تهاجم فرهنگی چیزی جدیدی نیست که شما از آن دم می زنید حضرت آقا از دوران تصدی هاشمی به عنوان رئیس جمهور، مرتبا در مورد آن تذکر دادند و سال هاست که روحانیون گرانقدر و شبکه مبلغین در هیئات و محافل دینی در مورد آن هشدار می دهند و این اطلاع رسانی و مبارزه، وحدت می طلبد نه مقابله و تخریب دستاوردهای انقلاب، بهتر است در فضای کنونی کشور که تلاش می شود نهادهای انقلابی تضعیف شوند و امورات آنها با کندی پیش رود کمی بصیر باشیم و ندانسته و بدون اطلاع در زمین دشمن بازی نکنیم و زحمات دیگران را در کل استان نادیده نگیریم ... در جبهه دشمن اتحاد و همدلی موج می زند اما ما در مقابله با آنها، فقط به دنبال تخریب و تضعیف و ندای انا رجل هستیم ...

0
0
پاسخ
1393-07-29 00:47
خبیر بالعباد

جناب آقای بصیر ؛ بفرمایید جنابعالی که از دوستان و نیروهای سازمان تبلغیات استان هستید در این سالها برای مقابله با تهاجم فرهنگی چه کردید ؟ثمره مجاهدت شما چیست و در کجا قابل مشاهده است ؟ مماشات با مدیرانی که فقط حرف م زنند تا کی ؟آیا واقعا دلتان به حال مردم یم سوزد و با فقط به دنبال کار 8 تا 2 و حقوق سر و ماه و بعدش هم بازنشستگی و رسیدن به فزرندان و خانواده و ... و مردم هم کشک !تعجب می کنم که اسمت رو هم بصیر گذاشتی .

0
0
پاسخ
1393-07-29 06:14

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.