1393-07-28 17:11
2293
1
4596
حجت الاسلام فضیلت ؛

بسیج ابزار بستر سازی گرایش های متعالی انسان است / تلاقی هنر و بسیج گامی در تحقق بایستگی‌های بسیج

مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی گلستان گفت: بسیج ابزار بسترسازی برای تعالی و تقویت گرایش متعالی خاص انسان است.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام علی اصغر فضیلت مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی گلستان در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره تئاتر بسیج با اشاره به اینکه برخی از واژه ها قداست دارند و یکی از این واژه ها واژه بسیج است ، اظهارکرد: بسیج ابزار بسترسازی برای تعالی و تقویت گرایش متعالی خاص انسان است.

وی ادامه داد: بسیج به خاطر اینکه نقطه تلاقی گرایش های متعالی (دانایی، اخلاق، نیایش ، زیبایی) است از قداست برخوردار است.

فضیلت در ادامه افزود:هنر نمایش نقطه تلاقی و محل اجماع هنرهای مختلف است و به همین خاطر تلاقی بسیج با هنر یک تلاقی مبارک است و این تلاقی باعث می شود پاسخ بسیاری از شایعات که می خواهند بسیج را نیروی صرفا نظامی نشان دهند داده شود و اینگونه همایش ها باعث می شود تا تعریف جدیدتری را متناسب با بسیج داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در ادامه تصریح کرد : تلاقی هنر و بسیج با برگزاری جشنواره‌های هنری بسیج یک گام برای تحقق بایستگی‌های بسیجی است.

وی افزود:بسیج زیبایی‌های زیادی در طول تاریخ دارد که یکی از زیباترین آنها دوران8سال دفاع مقدس است گرچه بیان صحنه‌های هشت سال دفاع مقدس آسان نیست و درک حقایق آن دوران برای هر کسی مقدور نیست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در پایان خاطرنشان کرد: بسیج مدرسه عشق است و بسیجی عشق آموخته است که بسیج را به بهاء می‎طلبد و جای شکر دارد در فرهنگ، طرح و ایده بسیج حرفی برای گفتن دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

محسن

احسنت به شیخ فضیلت خدا قوت

0
0
پاسخ
1393-09-12 03:34

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.