1393-07-28 10:44
6934
0
4594

جزییات تازه از مرگ نگهبان پاساژ لاله در گرگان + شکایت از صاحب پاساژ لاله

در پی کشته شدن نگهبان پاساژ لاله گرگان در هفته گذشته ، خانواده این نگهبان فوت شده از صاحب پاساز لاله شکایت کردند.

به گزارش گلستان ما ؛ هفته گذشته ابراهیم تجری نگهبان پاساژ لاله گرگان به طرز فجیعی بین آسانسور گیر کرد و جان خود را از دست داد .

سلمانی پدر خانم نگهبان فوت شده می گوید : حدود ساعت 10 شب شنبه یا یکشنبه هفته گذشته بود که که ابراهیم برای گرفتن شام با استفاده از بالابری که به رستوران بام لاله می رفت در راه برگشت بین درب بالابر و دیواره گیر می کند و از ان آویزان می شود .

سلمانی گفت : بعد از چند دقیقه جنازه وی با طرز وحشتناکی به پایین می افتد و در همین حال آتش نشانی هم سر می رسد و همزمان با ورود نیروی انتظامی پیکر بیجان او را به بیمارستان 5 آذر گرگان انتقال می دهند . 

وی گفت : ابراهیم تجری 38 ساله و یک پسر 4 ساله نیز داشت و بعد از 4 تا 5 سالی که در نیروهای نظامی مشغول کار بود حدودا یکسال پیش در پاساز لاله به عنوان نگهبان مشغول بکار شده بود .

پدرخانم فوت شده گفت : هم اکنون از صاحب اصلی پاساژ لاله شکایت کردیم تا مشخص شود دلیل اصلی این حادثه چه کسی است و چه کسی باید پاسخگو باشد .

گفتنی است ابراهیم تجری اهل فاضل آباد بوده و جنازه اش هم در امامزاده الازمن به خاک سپرده شد . 

همچنین گویا آتش نشانی گرگان نیز علت اصلی حادثه را استاندارد نبودن اسانسوری دانسته که ساکنین پاساژ نیز در مورد استفاده از آن هشدار داده بودند . 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.