1396-07-28 10:45
518
0
45522
امام جمعه موقت گرگان:

کمک به مردم مظلوم میانمار و یمن وظیفه شرعی و ملی همه است / امریکا تنها چیزی که درک نکرده حقوق بشر است

امام جمعه موقت گرگان با اشاره به اینکه کمک به دیگر مسلمین از وظایف ماست، گفت: کمک به مردم مظلوم میانمار و یمن وظیفه شرعی و ملی همه است و باید به هر صورت ممکن به آنان کمک کرد.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت ‌الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های نمازجمعه گرگان با اشاره به سوم صفر سالروز ولادت امام محمد باقر(ع) اظهارکرد: از نظر ایشان انسان کامل انسانی است که در دین خود فقید بوده و شناختکافی از آن داشته باشد همچنین در زندگی برای خود برنامه داشته باشد.

وی به اهمیت مطالعه و تدبر در قرآن کریم اشاره کرده و افزود: قرآن درمان بزرگترین دردهای جامعه است و همانا بزرگترین درد امروز جامعه انسانی در کفر ، بی‌دینی ، ظلم و بی‌عدالتی است.

حجت‌ الاسلام برقرار تاکید کرد: امریکا که دم از حقوق بشر می‌زدند تنها چیزی که درک نکرده حقوق بشر است و هیچ‌گاه آن را رعایت نکرده است .

به گفته وی ؛ تنها راه برون رفت جامعه بشری از درد و مشکلات ، قرآن است و اگر از قرآن فاصله بگیریم گناهان و اشتباهات را در زندگی مرتکب خواهیم شد.

امام جمعه موقت گرگان با بیان اینکه قرآن برنامه حیات با شرافت و همراه با عزت است ، تصریح کرد: اکنون جنایتکاران در کشورهای اسلامی در حال کشتار مسلمانان هستند ، عربستان با حمایت امریکا و اسرائیل در حال ستم به مردم یمن است و به راحتی مردم مظلوم یمن را به شهادت می‌رساند.

وی با بیان اینکه شرایط مسلمین در یمن و میانمار بسیار سخت است ، اذعان داشت: مسلمانان باید با همه توان برای کمک به مسلمانان یمن و میانمار به میدان بیایند و نباید وسوسه‌های شیطانی ما را از انفاق کردن در راه خدا و کمک به مسلمانان غافل کند.

حجت‌الاسلام برقرار مهم‌ترین رسالت مسلمانان را کمک به ستمدیدگان جهان دانست وگفت: کمک به مردم مظلوم میانمار و یمن وظیفه شرعی و ملی همه است و باید به هر صورت ممکن به آنان کمک کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.