1393-07-28 05:13
3420
4
4551
دو نفر راهی بیمارستان شدند !

درگیری فیزیکی در شورای شهر کردکوی بر سر استیضاح شهردار !

در جلسه دیروز شورای شهر کردکوی مورخه ۹۳/۰۷/۲۷ روز یکشنبه در خصوص موضوع استیضاح یا ابقای بالو شهردار کردکوی، متاسفانه بین دو نفر از اعضای شورای شهر درگیری فیزیکی بوجود آمد .

به گزارش گلستان ما به نقل از کردکوی نیوز، در جلسه دیروز شورای شهر کردکوی مورخه ۹۳/۰۷/۲۷ روز یکشنبه در خصوص موضوع استیضاح یا ابقای بالو شهردار کردکوی ، متاسفانه بین دو نفر از اعضای شورای شهر درگیری فیزیکی بوجود آمد .

این درگیری بین آقایان ” ن . ز ” و ” ع . ب ” بعد از اختلاف و جرو بحث به زد و خورد کشیده شد و دو طرف درگیری برای مراحل قانونی به پزشکی قانونی مراجعه نمودند.

امید است با توجه به زمان کم سپری شده از عمر شورای جدید و امید مردم به رفع مشکلات ، اعضای شورای شهر اختلافات را فراموش کرده و جهت رفع مشکلات فراوان شهر دست بکار شده و اذهان عموم را درگیر مسائل حاشیه ای نکنند .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

iman

یزننین توسر هم تا طرح استیضاح شورای شهر بره مجلس و رای بیاره همه شورا نشینان و خونه نشین کنه ریشه شورای شهر رو بخوشکونه ! حتما یه چیزی براتون داره که اینجوری مشت میزننین هم دیگرو !

0
0
پاسخ
1393-07-28 04:31
شهروند

جدای از دعوای فیزیکی بحث استیضاحه شهردار هم مهمه..اینکه شهردار چرا داره استیضاح میشه و دلایل اعضای شورا برای استیضاح ایشون چی هستش و اگه دلایلشون درست باشه، باید دید اونایی که موافق موندن شهردار هستن دلیل اصرارشون چیه؟دلایل اصرار موافقان و مخالفان چیه؟امیدواریم روزی این دلایل برای مردم روشن بشه تا هم مردم آگاه تر باشن و هم آینده با هوشیاری بیشتری رای بدن.

0
0
پاسخ
1393-07-28 05:07
سید احسان

امیدواریم آخر این جریان ختم به خیر بشه.اعضای محترم شورای شهر..مردم کردکوی اتحاد میخان برای پیشبرد اهدافی که خودتون تو تبلیغات قولشو داده بودین.حتی اگه نصف اون قولها عملی بشه بازم مردم راضی میشن.متاسفانه در چند روز اخیر چهره شورا و شهرداری در اذهان عمومی مردم شهر کردکوی خدشه دار شده و مردم از انها قطع امید کرده اند(هم از شورا و هم از شهردار)لطفا یه کاری کنید که اگر قراره چه استیضاح و چه ابقا صورت بگیره با حداکثر اتحاد اعضای شورا صورت بگیره و شهردار محترم برای اینکه مجدداً ذهن مردم رو آروم کنه یه مقدار بیشتر مردمی باشه.شهردار محترم؛ شما برای مردم کار کن و برای مردم هم گزارش بده.اینکه برای ابقای خودتون اوامر اعضای محترم شورای شهر( نه همه شورا ) رو اجرا کنید اصلا راه درستی نیست ؛ طبق قانون پیش برید و نه برای جلب نظر آقایان.

0
0
پاسخ
1393-07-30 03:12
ناشناس

وقتی اکثر مردم این آقایان را انتخاب کردند+چند خانم‏‏ باید هم منتظر این اتفاقات باشیم چون فکر نکرده و به تیپ و شعار الکیشان رای دادیم وقتی شورا بزرگ نداره انتظار دعوا از چند تا بچه کار خاصی نیست

0
0
پاسخ
1393-07-30 09:16

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.