1396-07-25 08:57
1461
0
45364
دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان گلستان تاکید کردند؛

محبوبیت سپاه در بین مردم مظلوم جهان، لرزه بر اندام غرب انداخت/فاصله اندازی بین نظام، دولت و ملت آرزوی دست نیافتنی امریکاست

دانشجومعلمان پردیس آیت الله خامنه ای گرگان با بیان اینکه محبوبیت سپاه در بین مردم مظلوم جهان، لرزه بر اندام غرب انداخت، تاکید کردند: امریکا؛ آرزوی فاصله اندازی بین نظام، دولت و ملت ما را به گور خواهد برد .

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ دانشجومعلمان پردیس آیت الله خامنه ای گرگان با شرکت در مراسم برائت ازآمریکا؛ یاوه گویی های اخیر رئیس جمهوری این کشور را محکوم کردند.

این مراسم در روز گذشته با حضور رجنی معاون دانشگاه فرهنگیان گلستان، دکتر ثنایی سرپرست پردیس ، و جمعی از مسئولان حضور داشتند.

امریکا از دست ما عصبانی است چون این انقلاب باعث تشکیل سد محکمی در مقابل اهداف لیبرالی آنها شده

"حجت الاسلام علیرضارحیمی نژاد" مسئول دفتر نهاد دانشگاه فرهنگیان گلستان در این مراسم گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ابهت دو بلوک جهان در هم شکسته شد و باعث ایجاد امید در دل همه آزادگان گشت.

tajamo eteraz t 5

وی افزود: امریکا از دست ما عصبانی است چرا که این انقلاب باعث تشکیل سد محکمی در مقابل اهداف لیبرالی آنها شده است و انقلاب اسلامی موجب ایجاد تمایل های دینگرایانه و دین مدارانه در بین مسلمانان و غیر مسلمانان شده است.

مسئول دفتر نهاد دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: انقلاب اسلامی باعث شده منافع آمریکا و اسرائیل در منطقه به چالش کشیده شده و عزت و سربلندی به مسلمانان برگردد. انقلاب اسلامی در عرصه بین الملل باعث ایجاد ساختار جدیدی از حکومت اسلامی شده است.

وی گفت: درآینده ای نزدیک انقلاب اسلامی باعث فروپاشی رژیم صهیونیستی خواهد شد وامروزه شمارش معکوس نابودی آن شروع شده است وصدای خرد شدن و شکسته شدن مدیریت جهانی آمریکا به گوش می رسد و این جز در سایه انقلاب اسلامی بدست نیامده است.(سخنرانی مشروح "حجت الاسلام علیرضارحیمی نژاد" از لینک دریافت کنید.)

این مراسم با صدور قطعنامه به شرح زیرپایان یافت.

آنچه که در برابر دیده ی تماشاگران سخنرانی رئیس جمهور آمریکا برای چندمین بار جلوه  نمود،ذات پلید و سرشت خباثت آلود سردمدار استعمار ،استکبار و بزرگ جنایتکار تاریخ بود؛آنان که حضورشان در هرمنطقه ای با ناآرامی، جنگ، غارت و خشونت عجین شده است؛گرچه در برهه های مختلف عروسک خیمه شب بازی و مترسک های آلت دست ابلیس و صهیونیست ،به نام '' رییس جمهور آمریکا '' تغییر می کند، اما آنچه که تاریخ و سرگذشت پراز سیاهی و لکه ننگ این دست نشانده ی شیطان نشان می دهد،یکی بودن سیاست های اتخاذی و اعمالی ایالات متحده آمریکا است.

tajamo eteraz t 2

دلارهای کثیف خانه های فساد ترامپی موجب تکبر ترامپ و یاوه گویی هایش شده

سخنرانی اخیر رییس جمهور آمریکا،که پیشترسوابق وی نمودار بی سوادی سیاسی وی بود،نشان داد که علاوه بر اینکه با علمی به نام تاریخ و جغرافی بیگانه بوده ، ذره ای گوهر ادب و متانت در ذات این فرد متبلور نگشته است،گرچه از فردی که دلارهای کثیف خانه های فساد و کازینوهایش موجب نخوت و تکبر وی گشته انتظاری بیش از این نیست.

سپاه عزیز و قدرتمند پاسداران انقلاب اسلامی به پشتوانه حمایت های مردمی و فرماندهی مدبرانه ی فرماندهی معزز کل قوا و سرداران و پاسداران عزتمند و جان برکفش، همچون خاری در چشم دشمنان اسلام و ملت سرافراز ایران می باشد؛آنچه که لرزه بر اندام پوشالی استکبار ومستکبرین انداخته،محبوبیت روز افزون سپاه ، نه تنها در میان مردم ایران،بلکه در میان مردم مظلوم و رنج دیده ی جهان است.

نکته ای که دشمنان ایران اسلامی فراموش کرده اند پشتوانه ی مردمی انقلاب و رهبری فرزانه انقلاب اسلامی می باشد، انقلابی که درخت تنومند آن را خون رنگین هزاران شهید آبیاری شده است و آرزوی فاصله اندازی بین نظام مقدس جمهوری اسلامی، دولت و ملت انقلابی را با خود به گور خواهند برد.

tajamo eteraz t6

برجام نقض یا پاره شود ما به فرمان ولایت آن را آتش می زنیم

در اینجا باید از مواضع انقلابی و مستحکم ریاست محترم جمهوری، جناب آقای دکتر روحانی نیز که در یک زمان به موقع با اعلام حمایت خود از نهاد انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشتی محکم را بر دهان بدخواهان و منافقان داخلی و خارجی وارد کرد و باعث شد نیت شوم و پلید آنها نقش بر آب شود و به حفظ اتحاد ملی کمک شایانی کرد تقدیر و تشکر نماییم.

ما دانشجومعلمان بسیجی پردیس آیت الله خامنه ای گرگان  ضمن محکومیت سخنان مملو از هتاکی و یاوه گویی رییس جمهور آمریکا، باصدایی رسا اعلام میداریم: که تا آخرین نفس و قطره ی خون پشتیبان نظام اسلامی ،ولایت فقیه ، دولت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهیم بود و لحظه ای در راه رسیدن به اهداف مقدس نظام ،نابودی کامل استکبار و صهیونیست،غفلت ننموده و اگر آمریکا برجام را نقض یا پاره کند، به فرمان فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)'' برجام را به آتش می کشیم '' مرگ بر امریکا.

tajamo eteraz t7

tajamo eteraz t 4

tajamo eteraz t1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.