1396-07-23 08:31
3018
2
45276
تحلیل رفتاری نمایندگان مرکز استان :

استانداری گلستان سهم "تربتی نژاد" شد ، شهرداری گرگان سهم "هزارجریبی" !!!

جالب است بدانید که تربتی نژاد و هزارجریبی در مورد انتخاب استاندار نیز با هم تقسیم کار کردند ، یعنی تربتی نژاد در بازی انتخاب استاندار و هزارجریبی در بازی انتخاب شهردار بازیگر اصلی بودند.

به گزارش گلستان ما ؛ بازی انتخاب مدیران رده بالای استان گلستان در دولت دوازدهم به پایان رسید و دو منصب مهم استان مقامات خود را شناخت .

سید مناف هاشمی استاندار و سید محمد علی ثابت قدم شهردار گرگان شدند ، علاوه بر اهمیت جایگاه استانداری گلستان ، شهرداری گرگان نیز از این منظر اهمیت دارد که یک چهارم جمعیت استان را در خود جای داده و شخصیتها و اماکن سیاسی و اجتماعی استان در این شهر قرار گرفته و مهمتر اینکه بودجه شهرداری گرگان از بودجه عمرانی استان نیز بیشتر است .

اما نحوه انتخاب این دو نفر ، بررسی تحولاتی که در این دو ماه گذشت و مهمتر از همه بازیگران اصلی این بازی نشان می دهد که برخی افراد نقش های مهمتری را ایفا کردند که عمدتا در چهارچوب سود و منافع شخصی ارزیابی می شود نه دلسوزی برای نظام و کسب منفعت برای مردم .

مجمع نمایندگان که یک ضلع انتخاب استاندار بود با محوریت تربتی نژاد نماینده مرکز استان و دبیر مجمع نمایندگان استان بالاخره روی مناف هاشمی به تفاهم رسید در حالیکه تا قبل از این بر روی گزینه بومی تاکید داشتند . تربتی نژاد هم قطعا در این راه مسائلی را لحاظ کرد که شاید مهمترین آن حفظ جایگاه نمایندگی و تقویت و تداوم آن برای دوره بعدی مجلس باشد .

اما در عرصه شهرداری گرگان نیز برخی افراد زیرکانه این بازی را مدیریت کردند که البته از تیررس کانال های تلگرامی وسایتهای خبری دور نمادند و بارها نامشان آورده شد . محمود ربیعی و نبی هزارجریبی به نوعی در مسیر عزل حسین صادقلو شهردار محبوب گرگان و به کرسی نشاندن ثابت قدم پیشانی سفید بودند .

بازی 50 روزه انتخاب شهردار گرگان هم روز گذشته به پایان رسید و در حالیکه از همان اول هم معلوم بود گزینه چه کسانی شهردار گرگان می شود اما طی فراخوانی 51 نفر ثبت نام کردند و از 19 نفر برنامه خواسته شد و مدت زمان زیادی نیز در صحن شورا ارائه برنامه گردید اما در عین اینکه شایستگان زیادی بودند اما باز این گزینه " نبی هزارجریبی" بود که توانست شهردار گرگان شود .

یکی از افرادی که در طول این ایام به شدت طرفدار ثابت قدم بود "حمیدرضا آقا ملایی" یار غار این روزهای نبی هزارجریبی است . در واقع تا شنیده می شود که نبی هزارجریبی در حال سفر به گرگان است ، این آقاملایی است که شتابزده خود را به فرودگاه می رساند و در طول لحظاتی که هزارجریبی در گرگان است دمی او را رها نمی کند .

براحتی از این موضوع و اصرار آقاملایی برای انتخاب ثابت قدم می شود فهمید که ثابت قدم گزینه اصلی هزارجریبی بود و ربیعی ، یوسفی ، عبداللهی و کاظم نژاد هم همین عقیده را داشتند اما آن را علنی نکردند و این بازی را در ذهن خود ادامه دادند تا روز موعود دین خود را به محمود ربیعی و نبی هزارجریبی ادا کنند .

ذکر این نکته هم جالب است بدانید که تربتی نژاد و هزارجریبی در مورد انتخاب استاندار نیز با هم تقسیم کار و تشریک مساعی کردند ، یعنی تربتی نژاد در بازی انتخاب استاندار و هزارجریبی در بازی انتخاب شهردار بازیگر اصلی بودند و به نوعی سهم خودشان را مشخص کردند .

حتما دیدید که هزارجریبی در انتخاب استاندار هیچ کجا در عکسهایی که از جردن و ... پخش شد نبود و اصلا هیچ موضع و مصاحبه ای هم نداشت و بالعکس در عرصه انتخاب شهردار گرگان خیلی فعال بود  ، از آن طرف تربتی نژاد در عرصه انتخاب استاندار فعال بود و در عرص انتخاب شهردار سعی کرد دوری کند .

فرامرز گلستانی

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

سید

خداقبول کند.انشاللهزحمات این برادران خدوم را.بالاخص برادرنبی .و انشالله در پایان دوره نمایندگی اش حداقل بتواند همانند نماینده .... یکی دو تا کشتی بخرد و یا اینکه با دوستش آقای ی چند تایی پاساژ و برج بسازد.

0
0
پاسخ
1396-07-23 13:56

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.