1396-07-20 13:55
594
0
45192
امام جمعه گرگان:

نمی‌توان در شورای فرهنگ عمومی صرف با گردهم آمدن و حرف زدن کاری از پیش برد/ شورای فرهنگ عمومی باید کاری علمی و عملی انجام دهد/ هیچ مهندسی فرهنگی نداریم

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: در شورای فرهنگ عمومی تاکید کردیم اینکه صرفا گردهم بیایم و حرف بزنیم نمی‌توان کاری از پیش برد و باید کاری علمی و عملی انجام داد.

به گزارش گلستان ما ؛ آیت‌ الله سید کاظم نورمفیدی در دیدار ائمه جمعه استان گلستان با دستگاه قضائی ضمن تاکید بر مهندسی فرهنگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن اظهارکرد: دشمن امروز ایمان به خدا را مورد هدف قرار داده و نشر فحشا را در کشورهای اسلامی دنبال می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: مقابله با این تهاجم فرهنگی کار یک دستگاه‌ها خاص و ائمه جمعه نیست. 

وی افزود: ما دستگاه‌های فرهنگی زیادی در سطح کشور داریم ولی به نظر می‌رسد  فعالیت‌های انجام شده متناسب برای مقابله با برنامه‌ها و حملات دشمن نیست.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان تاکید کرد: در شورای فرهنگ عمومی تاکید کردیم  اینکه صرفا گردهم بیایم و حرف بزنیم نمی‌توان کاری از پیش برد و باید کاری علمی و عملی انجام داد.

نورمفیدی یادآور شد: باید نقش دستگاه‌ها و همه افراد که برنامه‌های فرهنگی انجام می‌دهند در تقویت مسائل فرهنگی دیده شود.

نورمفیدی با بیان اینکه حل مشکلات فرهنگی آسان نیست، گفت: خداوند متناسب با زبان و فرهنگ مردم برایشان پیامبر می‌فرستاد و بر این اساس هر پیامبر می‌دانست که چگونه متناسب با آن جامعه سخن بگوید.

وی افزود: ما هیچ مهندسی فرهنگی نداریم اگر می‌خواهیم مقابله درستی با تهاجم فرهنگی داشته باشیم باید با برنامه عمل کنیم./فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.